DÜNYADA HİÇ KİMSENİN KENDİSİ KADAR YAKIN DOSTU YOKTUR (CHARLES DICKENS) OKUDUM 2022/78 İDİL'İN ŞARKISI

27 Eylül 2022

 

 

Teoman özetlemiş:

“Beni yoran her ilişkiden sıkıldım.
Ben ittirmedikçe gitmiyor.
Ben emek vermedikçe bir yere varmıyor.
Hep benden gidiyor.
Ben çabalarsam gidiyor.
Çabalamazsam yarıda kalıyor.
Arkadaşlık, sevgililik, hepsi dahil.
Başkalarını kazanmak için kendimizi kaybediyoruz...”
 

 

Parktayım, içeri gelen çocuğa Arzu abla;
- Büyüklerin oyun alanına girmesi yasak.
dedi. Çocuk annesine döndü;
- Çocukluğumun son demlerini yaşıyorum bu nasıl kural yaaaaaaaaaaa
dedi
😂😂😂😂
 

Ziraat odasının güzel kedileri, siyah olan anne imiş, yavrusunu temizliyordu ben ıspanak tohumu alırken...
 

 Bu da yavru kedilerden biri bahçenin. Benim peşimde markete, manava, pastaneye kadar geliyor. Pastanede kahve içerken dizlerime çıkıyor, kucağıma yatıyor, masaj yapmaya gırlamaya başlıyor, ara sıra da elimi dişliyor. Pastaneci göz koydu alıcam onu senden diyor, bende sen gıda maddesi satıyorsun bakamazsın diyorum:))))


10 dakikada bitirdiğim bir çocuk kitabı idi...

Bu aralar pek iyi değilim, arkadaşın dükkanında eskilerden muhabbet açtık, babamı falan konuştuk ve bana bir ağlama geldi, günlerce sürdü. Doktora gittim seruma iğne karıştırdı verdi. İlaç verdi. Bugün kontrole gittim, 2 hafta sonra tekrar gel dedi.
Annemi doktora çıkardım, önümüzdeki salı katarakt ameliyatı olacak o da.


Birkaç kitap aldım sahaftan, yeni mekanda resimledim.



Hepimizin huzur ve sağlık bulacağı bir hafta olsun.
 
 

16 yorum:

  1. Teoman ın yorgunluğu bende de var bu ara.anneciğine geçmiş olsun şimdiden,ağlamak hafifletiyorsa ağla,bana bir yerlerde biriken gözyaşları çok tehlikeli gelir.çok nadir ağlarım iyi gelir bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yaptım ağladım. Sinirler yıpranmış biraz. Evin tüm işleri bende ve yıllardır bir tatil bile yapmadım.

      Sil
    2. Sorumluluğunun büyüklüğünü bilmiyordum ama kendine zaman ayırmaya çabalıyorsun kahve keyfinden biliyorum:)Ama ilk fırsatında bir günlüğüne de olsa bir kaç gel içindeki küçük kızın buna ihtiyacı varsa bir yolunu bulursun eminim.

      Sil
    3. en fazla zaman ayırmam o kahveler zaten alışveriş arası mola benim için. Maalesef evden ayrılmam mümkün değil annem 80 yaş üstü ağbimin görme sorunu var kimsede yok bakacak başka....

      Sil
  2. Geçmiş olsun hem size hem annenize, kitaplar yeni mekanda pek güzel durmuş. İyi haberlerimiz bekliyoruz. ❣️

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun annenize size de yazıları okurken Teoman'ın şarkısı bugün benim için geçerli. Önerileri gözden geçirmek lazım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ağlamak güzeldir bazen. Anneye geçmiş olsun Allah şifalar versin. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Kış hazırlıkları, hava değişimi, inşaat pisliği gürültüsü derken yıprandın tabi Özlemcim, bir tatil yapabilsen ne iyi gelirdi. Bak yarın Can uçuşa gidiyor, bize gel,bir iki gece kalıp dönersin, değişiklik olmuş olur. Ciddiyim tekliifmde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu teklif için çok teşekkür ederim, İstanbula ilk fırsatta gittiğimde uğrayacağım insanlardansın sağol arkadaşım. Ama bu aralar imkansız annem salı günü katarakt ameliyatı olacak bir yere kıpırdamam olanaksız. Sevgiler size...

      Sil
    2. Kapım her zaman açık :) Anneciğine de bol şifalar. Doktor benim anneme de dedi ama bakalım zatıallerini ne zaman ikna edeceğim :)

      Sil
    3. inşallah ikna edersin mercek fiyatları da almış başını gitmiş...

      Sil
  6. Geçmiş olsun. Handan'ın dediği gibi bu aralar yoruldun. Etrafta salgın da var. Herkes hasta, herkeste kırgınlık var. Duygusal olarak hassaslaşınca bağışıklığın düşmüştür. En kısa zamanda bir şeyin kalmaz inşallah.

    YanıtlaSil