MUTLU PAZARLAR

11 Ağustos 2013

Herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum. Bugün kısmetse bir arkadaşın oğlunun sünnet düğünü için şehrimizden başka bir kasabaya geçeceğim. İhşallah sizin için güzel resimler ile geri dönebilirim. Geçen gün yüncüme uğradım, orada roman bir kardeşimiz tığ işi ile yapılmış bir yelek alıyordu. Ben de onu resimledim, belki bilinen bir model olabilir ama ben ilk defa gördüm.



Lastikler rengarenk boyanmış güzel bir ortam oluşturmuşlar. Bana müsade ancak terminale giderim, akşama ihşallah bir post daha hazırlayabilirim.



2 yorum:

  1. Kızımız ne güzelmiş maşallah.. Yelek modeli süper ben böyle detaylı şeyler yapamıyorum malesef..:))
    Öğrenmem lazım ama..
    Size de bugün için iyi eğlenceler diliyorum çok selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi eğlence dileklerin için sağol adaşım sevgiler

      Sil