HOŞGÖRÜ EN İYİ DİNDİR. VİCTOR HUGO

29 Temmuz 2015



Şu günler de en çok ihtiyacımız olan şey BARIŞ...

Karşımızdaki kişide etnik kimlik, mezhep, cinsiyet vs. ayırımı yapmamayı öğrenmediğimiz  sürece barışı yakalamamız mümkün değil...
Barışın ve huzurun temeli birbirimize gösterdiğimiz saygıdır.


KIZILDERİLİ ATASÖZÜ

Barış bizim kalbimizde, ruhumuzdadır, yeter ki ortaya çıkaralım.
 Allah'ın yarattığı canı ne için bizler yok ediyoruz??????? Bunu yapmaya hiçbir hakkımız yok. Bir can alınıyorsa eğer, bu canı alan kişinin ahiret aleminde hiç yeri yok...



Ölen insanlarımıza rahmet diliyor, akıtılan bu kanların bir an önce son bulmasını istiyorum. 



Bunaltıcı sıcaklara rağmen hayattayız... Gerekli olmadıkça evden dışarı çıkmıyorum.. Kilimayı da babama dokunur diye çalıştıramıyoruz. Sadece benim odada ayaklı vantilatör çalışıyor..


Bu resim kaybolduğumun resmidir... Bir taraftan okumaya çalışıyorum, sıkılınca el işini elime alıyorum... Film izliyorum, BİGFARM oynuyorum.. odadan sadece babama yardım için çıkıyorum, bahçede bile oturulmuyor bu sıcaklarda. Zaten 2 gündür kuyunun motoru bozuktu çalışmadı, bu gün yaptılar güneş kaybolduktan sonra bahçeyi uzun uzun serinlettim...


Güneşli iken sadece bunu çekebildim.


Geçen gün sağlık ocağına ilaç yazdırmaya gittim, baktım markette benim dergim gelmiş hemen aldım... Sizlerin de okumanızı tavsiye ederim...



1 yorum:

  1. Hem de nasıl sıcak. Ben de genel alışverişeler dışında çkmıyorum dışarı. Çocuklar bile talep etmiyorlar oyun oynayalım diye. Malesef ikisinde de bu havada bir öksürük başladığı için ne klima ne vantilatör öyle oturuyoruz evde....

    YanıtlaSil