RUHUN TEKAMÜLÜ VE POZİTİF KİŞİSEL GELİŞİM REHBERİ DERGİSİ

20 Ekim 2013


Hepinize güzel bir gün diliyorum. Mutluluk, sevgi, saygı, hoşgörü, iyi niyet gibi tüm duygular sizinle olsun...

netten

Sizlerle birlikte demli bir çay içelim, kaç şekerli alırsınız?


Bu gün tatilin son günü ne çektik tatilde beeee....


Cumartesi günü işe giderken çektiğim bir sabah görüntüsü bu...
Biz işe erken başladık. Uzun zamandır bu durağa çıkmıyordum. Mahalle servisi olmadığı için buraya çıkmak zorunda kaldım. İyi de oldu uzun zamandır sabahları poğaça, börek faslı olmuyordu ona olan özlemi giderdik:)))


Dün çarşı dönüşü rastladım, bu minnak ağacın tepesine kaçtı..
Ama benden kaçış yok pozu orada aldık..

Sizleri beğenerek okuduğum ilk sayısını kaçırdığım 3 ayda bir yayınlanan yukarıdaki kişisel gelişim dergisi ile tanıştırmak istiyorum. Dergi reyonlarında tükenmeden alınız, beğenerek okuyacağınıza, altı çizilecek bir çok satırlara rastlayacağınıza eminim.








Bunlar benim altını çizdiğim birkaç satır nasıl buldunuz?



Sabah kapıda yakaladığım bir kumru pozu....

Böyle bir proje başlatan KIRKLARELİ belediyesini de tebrik ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder