YOK ÖYLE UMUTLARI YİTİRİP KARANLIKTA SAVRULMAK.UNUTMA AYNI GÖKYÜZÜ ALTINDA BİR DİRENİŞTİR YAŞAMAK/NAZIM HİKMET

16 Ocak 2014


Kış geldimi ben:(((




Trakya da yılın ilk yağmuru yağdı. Yapılan yağmur duasına ALLAH yardımcı oldu..


Çikolata ve kahve öğlen yemeği sonrası keyfi...


Yılın okuduğum 4. kitabı muhteşem cinayetlerrrrrrrrrr:))))))) Yakında katil olmaktan korkuyorum:)))))))


Bahçede güneşlenen bu kedileri özlüyorum. Kış olunca piyasada yoklar. Ama ziyarete geliyorlar. Bahçede kesik damacananın içine konulan ekmek ve yemek artıklarını bol bol yiyorlar. Mesela bu akşam tavuktan yana bayram yapıyorlar. Ama karanlıkta resim çekemiyorum.


Yazın ve baharın güzelliği buralarda........



Muhteşem bir görüntü değil mi? İnstagramda rastladım hemen tarifini istedim arkadaştan kırmadı beni, yazdı teşekkür ederim.


İnsanların kanatları yok,

insanın kanatları yürekleri..

Nazım Hikmet


HERKESE İYİ GECELER...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder