BİR MİLLET SANAT VE SANATKARDAN MAHRUMSA TAM BİR HAYATA SAHİP OLAMAZ

15 Ocak 2014


''Güzel sanatların hepsinde ulus gençliğinin ne türlü ilerletilmesini istediğinizi bilirim.Bu yapılmaktadır.Ancak bunda en çabuk,en önde götürülmesi gerekli olan Türk musikisidir. Bir ulusun yeni değişikliğinde ölçü,musikide değişikliği alabilmesi, kavrayabilmesidir.''

Evet bizde ATAMIZIN izinden gidelim dedik ve dün akşam
LÜLEBURGAZ sanatseverler derneğinin konserinde idik. Sanat müziğini bana sevdiren babamdır. TRT sanat müziği konserlerini beraber izleriz, o ağladıkça bende ağlarım:((((((


Konserin ilk bölümü şehrimizin koristlerinden oluşuyordu.  
ŞEF : METE ŞENTÜRK
SAZ EKİBİ: İSTANBUL RADYOSU SANATÇILARI
Geçen senenin bir videosunu buldum onu ekliyorum..


Ben bu konser de her sene İLKOKUL öğretmenim sayın Mediha hanım ile uzaktan olsa da görüşme şansını buluyorum. Ayrıca 1994 yılında bir arada çalıştığım Ayla arkadaşımla da görüşme şansı buluyorum. Akşam tesadüf koltuklarımız yan yana idi.
Koronun şarkılarını videoya çekemedim ama beğendiklerimi netten ekliyorum..










Toplam 17 eser icra ettiler. Bu sene Kemanda Talat ER yoktu, olmuş olsa idi, kendisinin çok sevdiğim bestesini dinleyecektik ama kısmet olmadı.. Gözyaşlarım bu şarkıda akar benim........


2. Bölüm TRT sanatçımız ise ÇİĞDEM KIRÖMEROĞLU YARKIN idi. Muhteşem bir ses ile konserimiz devam etti. Kendisi bestekar KAMURAN YARKIN'ın gelini oluyor.




Ruhumuzu güzel bir şekilde müziğimiz ile besledik. Kapanış yine her zamanki gibi BELEDİYE başkanımız tarafından yapıldı. Yeni bir konseri iple çekeceğiz artık...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder