CESARET BİRAZDA KİMSENİN SENİN NE KADAR KORKTUĞUNU BİLMESİNE İZİN VERMEMEKTİR.

09 Aralık 2014


Ördüğüm bebek battaniyesinin kenar oyalarını yapıyorum şu an


Gündemi gazetelerden ve haberlerden takip ediyorum.


Yağmurlu günlerin tadını çiseleyen yağmur altında bahçede dolaşarak çıkarıyorum.


Ben bekarlıktan pek bıktım diyemeceğim, zira evliler bile istediğini bulamamış:))


İp almaya gittik kitap ve çikolataya da dayanamadık:))

AŞKIN TANIMI Kafa dergisinden




Bu soğuk günler de onları da unutmamak lazım:(((
VİDEO İÇİN TIK TIK
ARTA KALANLARI YİYENLERİN VİDEOSU İÇİN 


Memleketimin aynı noktadan çekilen bahar ve kış aylarının resmi. (facebooktan alıntıdır)


Şehrimin fotografçısı ÖZCAN ÇELTİKLİ resmidir.


Bu da benim makinamdan bahçe güzelim. Pek nazlıdır kendisi illa et ile beslenecek:)) süte burun kıvırıyoruz.


Aralık ayı kitap kardeşliği kitabı ikramiye umudu ile başlandı:))


Kafa dergisinden ATAM'ın bir sözü ile güzel bir hafta diliyorum sizlere...

Başlık JED RUBENFED' in ÖLÜM İÇGÜDÜSÜ kitabındandır.













Arnusha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder