HER İNSAN KENDİ HAYATINDA BAŞROLÜ OYNUYOR

28 Aralık 2014


Bu gün günlerden pazar ve relax olma zamanı..


Daha fazla müzik için tıklayınız..



…ama bu kente gelirsen unutma beni ara. Sana bir çay ve temiz yaralar ısmarlarım…
Osman Konuk



Dükkan önünde satılan altı tığ ile örülmüş,üstü de motifler ile süslenmiş şapka modeli.


Pazara gider iken bu kabaklara rastladım, acaba orjinal tohumdan mı diye düşünmeden edemedim, devasa bir şey bunlar,


Sözcü gazetesinde ki sohbetlerden birinden beğendiğim satırlar....




Bir taraftan el işi örüp, bir taraftan da film izliyorum ev de...


Her gün elimden geldiğince gazete okuyorum....


Çarşıya çıktığımda da böyle güzellikler yakalıyorsam fotoğraflıyorum...



SADIK HİDAYET KÖR BAYKUŞ kitabından bir alıntı.


En kısa zamanda denemeyi düşündüğüm bir browni tarifi, belki siz de yaparsınız.
2015 yılında okumayı düşündüğüm kitapları yeni yılda sizin ile paylaşacağım. Şimdilik bu seneyi 46 kitapla kapatıyorum.
Son okuduğum iki kitap fos çıktı bunların yazısını daha sonra paylaşacağım.
Böyle bir kitap okuma ve kütüphane odam olsun istiyorum.


Şu soğuk kış günlerinde resmen halimi ifade etmişler:))


Bahçe de çektiğim bir kahve resmim,

Telvesi umut, 

Köpüğü huzur olsun... 
Yanında lokum gibi dostlar, 

Lokum gibi dostlarla, su gibi muhabbetler olsun. 

Kahve keyfiniz bol, Gönülleriniz şen, 

Pazar keyfiniz daim olsun...




2 yorum:

  1. http://youtu.be/XMXEXmxzJxg
    http://www.youtube.com/playlist?list=PLBuuhhCN0ex_riqadnrS6fIdPL8I2z3i0

    YanıtlaSil
  2. Yine gülümseyerek okudum yazınızı. Siz de benim gibi evde kitaplarla, örgüyle ve film izleyerek vakit geçirmeyi seviyorsunuz sanırım. Kahve fincanınıza bayıldım. Afiyet olsun :) Sevgiler...

    YanıtlaSil