BEKLENTİLER EKSİ GERÇEKLER EŞİTTİR HAYAL KIRIKLIĞI

27 Kasım 2017


Bugünkü park keyfinden kahve ile hepinize merhaba.

Sıradan bir gün idi, yağmur yokken yürüyüş yaptım hatta kütüphaneye uğrayayım dedim vazgeçtim. Elimde dergi  çay ve kahve eşliğinde parkta günümü geçirdim. Tam çıktım yağmur başladı, hafif çisenti ile eve kadar geldim.
Sütlü kahve eşliğinde hem işimi ördüm hem de film izledim.


RUHLARIN SONBAHARI

İki dul komşu Addie ve Louis'in yalnızlıklarını bir parça hafifletmek için masum biçimde aynı yatakta uyumaya başlaması, gerçek bir romantizmin de fitilini ateşler..

Pozitif dergisinden bu gün altını çizdiklerim..





Başlık pozitif dergisindendir.

2 yorum:

  1. Ailenin geçmişte yaptıklarının bizlere bu kadar büyük etkilerinin olması biraz haksızlık değil mi?

    Bu arada mutlaka aile dizimi olayını duymuşsundur. Deneyen arkadaşlarım var ama ben mesafeli yaklaşıyorum. Sen ne düşünüyorsun bu konuda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailenin geçmişte yaptıklarından biz sorumlu değiliz tabi ki ama sistem bu şekilde işliyor. Dedesi erik çalmış, torununun dişi kamaşmış diye bir atasözü var biliyor musun? İnandığım bir atasözü bu.Bundan etkili olan şeyin de bela okumak olduğuna dinsel yönden inanıyorum. Eğer haklı isen duan tutuyor. Çocuğunda torununda göe derler mesela. Haksız ise okunan bela kişiye geri dönüyor. Bir örnek vereyim atasözüne, sana komşum ( öldü erkek) bulgarlar ile yapılan savaş sırasında bir at buluyor. Atın iki taraftaki heybesi altın dolu. Heybeleri alıp atı salıyorlar. Torunu engelli olarak dünyaya geldi. Ben bu atasözünü duyduktan sonra buna bağladım torunun engelli doğmasını. Bir de yine bir tanıdığımız konfeksiyon atölyesinde çalışan namuslu dul bir bayana zorla sahip oluyor. Evin, işin ailen yıkılsın demiş kadın ( rahmetli babam anlatırdı) ve adam battı, ailesi dağıldı, çocukları perişan oldu. Sokaklarda yaşamaya başladılar. Kısacası her şey dua bu yüzden beddua değil Allah ıslah etsin demek lazım. Beddua duyduğumuzda da uyarmamız lazım o kişileri. Negatifliktir bu... Aile dizimi olayın da araştırma yapmadım. Bir ara regresyona takmıştım.Ruhun tekamülünü tamamlamadığı sürece tekrar bir bedende dünyaya geldiği ve kendisine tekamülü tamamlaması için bir yaşam daha verildiğine inanılıyor. ( dinimizde tekrar dünyaya gelmek kabul edilmese de BEDRİ RUH SELMAN nın araştırmaları bunun olduğunu göstermektedir.) Arkadaş yaptırmıştı ve önceki yaşamında ölü yıkayıcısı olduğu ortaya çıkmıştı. Bayağı gülmüştük bu olaya:)) Kısacası beddua yasak, Allah ıslah etsin, Allah hidayete erdirsin demek lazım. Haksız yere yapılan beddua geri döner. Hayat seçimlerimizden ibarettir ve bu seçimlerden ailemiz sorumlu değildir.
      Sevgiler,

      Sil