EN GÜZEL ŞEYLER EN DERİN ACILARDAN GELİR

28 Kasım 2017


Bir gün şöyle sefa sürsem ya :))
Sabah annemin seslenmesi ile uyananlardanım. Kalk hadi erkenden şu makinayı çalıştır çamaşırlar anca yellenir:)) Kendisinin elektronik aletler ile arası pek yoktur. Neyse makinayı çalıştırdık ağbim ile kahvaltı yaptık. Daha sonra süpürge çalıştırıldı, yerler silindi ve toz alındı. Hava kıpır kıpırdı, evde oturulacak gibi değildi. Biraz bahçe toplandı.



Yağmur yağdığı için sulamaya gerek yok ama kediler dolaştığı için saplarının düzeltilmesine ihtiyaç var.

Yürüyüş yapmak üzere evden çıktım, parkıma gittim çay kahve faslı eşliğinde pozitif dergisini okumaya devam ettim.


Daha sonra parktan ayrılıp terzime gittim eşofman altını tamire vermiştim onu aldım. Markete uğradım aralık dergileri gelmiş mi diye yoktu ama yine de elim boş çıkmadım.


Eve geldim çamaşırları topladım, sobanın yanına çamaşırlığa astım. Ispanak yemeği yaptım bulgurlu. Akşamdan da biraz musakka vardı. 

El işimde eklemelerim bitti, kenar oyası kaldı ,o arada 2 tane film izledim.


KARASABAN

Kate Bowman (Jocelin Donahue), bir süredir uykusunda ölen ve görünür hiçbir sebep bulunamayan insanların ölümlerini araştırmakta olan bir sosyal hizmetler görevlisidir. Yalnız bu kişilerin hepsinin ortak olarak söylediği birşey vardır: hepsi ölümlerinden kısa süre önce uyku felci geçirmiş, kabuslarında kendilerini hiç kıpırdayamadan korkunç bir yaratığın elinde can verirken gördüklerini anlatmışlardır. Olayı daha derinlemesine incelemeye karar veren Kate, bu doğa üstü güçle yüz yüze gelecek, kendisinin ve ailesinin yaşamını kurtarmaya çalışacaktır. 


Gerçek hayat olaylarına dayanan bu filmde; bir rahip, şeytan çıkarma eylemini üzerinde gerçekleştirdiği bir rahibeyi öldürdüğü gerekçesiyle hapis cezasına mahkum edilir; bir araştırmacı gazeteci, bu kişinin aslında zihinsel olarak hasta birisini öldürüp öldürmediğini veya bu iddiaların yanlış olup olmadığını ve onun sadece şeytani bir varlıkla yaptığı savaşı kaybedip kaybetmediğini belirlemeye çabalar. Kendisinin de tecrübe ediyor olabileceği gibi…


Herkese hayırlı akşamlar ben çayım eşliğinde dergi okumaya devam edeceğim.

Başlık KARASABAN filminden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder