KORKU İNŞA ETMEK DUVAR İNŞA ETMEKTEN KOLAY.

23 Kasım 2017


Parkımızın çiçekleri ile birlikte merhaba hepinize.
Sabah erken kalkıp kahvaltı ettim, çamaşırları makinaya attım. Saat 11:30 civarı ptt ye gittim. Okuduğum kitapları Antalya'nın ufak bir belediyesinin kütüphanesine bağışlamaya başladım. Nasıl olsa geride çoluk çocuk yok faydalansın. Hiç olmazsa oradakiler yararlansın dedim. Elimdeki okuduğum 90 kitabı çoklu kitap gönderisi ile gönderdim.

Daha sonra çayımı içmek için parkıma gittim. Bavul dergisini bitirdim. Pozitif dergisine başladım. 2 saat sonra kalktım kedilere mama aldım.




Altı çizili satırlar Bavul dergisinden.

Daha sonra eve geldim film izledim ama beğenmedim. 


2030 yılında geçen hikayede, ekonomi artık tamamen durmuş ve küresel ısınmanın getirdiği doğal sonuçlar ciddi çevre sorunlarına yol açmıştır. 
( Başlık bu filmden alınmıştır)

Akşam yemeği için taze fasulye ve salata yaptım, akşamdan da bulgurlu lahana yemeği var, turşuda çıkardım mı tamamdır.

Herkese hayırlı akşamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder