2020 YILI İZLEDİĞİM DİZİLER

02 Ocak 2021




  1. ATİYE
  2. ANNE
  3. RAGNAROK
  4. THE OUTSİDER
  5. DUBLIN MURDERS
  6. DER PASS
  7. HACHE
  8. DEVS
  9. LA CASA DE PAPEL
  10. UNORTHODOX
  11. ...................
  12. IN THE DARK
  13. DARK
  14. UNBELIEVABLE
  15. THE WOOD
  16. MARCELLA
  17. ŞAHSİYET
  18. WHEN THE STREET LIGHTS GO ON
  19. ÇEMBERİMDE GÜL OYA ( DEVAM EDİYORUM İZLEMEYE)
  20. ALTA MAR
  21. MAPLEWORTH MURDERS
  22. KIRMIZI ODA ( DEVAM EDİYORUM İZLEMEYE)
  23. MASUMLAR APARTMANI ( DEVAM EDİYORUM İZLEMEYE)
  24. BİR BAŞKADIR
  25. GANS OF LONDON
  26. YOUNG WALLADER

 Bu gün izleyin hem ruhunuz doysun hem kahkaha atın. Ben dün izledim.....
 
bir de aşağıdaki linke bir bakın..

8 yorum:

  1. Ata Demirer Gazinosunu yerinde izledim ve evet bilet çok pahalıydı ama kesinlikle tavsiye derim çook iyiydi..Tabii senelr önce gittim BKM deydi..
    Çemberimde Gül Oya yaklaşık bir haftadır hemdilimde hem düşüncelerimde harikaydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerinde izlemek bambaşka bir olay biz ufak şehirde yaşayanlar bu lükse sahip olamıyoruz.Evet güzel bir dizi ben izlememiştim şimdi izliyorum.

      Sil
  2. Sons of Anarchy dizisini de öneriyorum. Bir motor çetesinin iç, dış kavgalarına dair güzel bir dizi.

    YanıtlaSil
  3. ben de bu haftasonu listeler yapıcım, bu listenden şu kırmızı gösterdiklerini izlemedim, bir de gangs of london, bi bakayım ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türk dizisi onlar:) umarım izlersin güzel buluyorum ben.

      Sil
  4. İzlediklerinden sadece 4 tanesini izlemişim. Televizyona takılmıyorum epeydir. Hatta tamamen terkettim diyebilirim. Net iyi geldi bana. O reklam olayından kurtuldum en azından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tv izlemiyorum ağbimde kumanda zap zap zaplayıp duruyor:)) bir kanalda kalmaz youtubedan izliyorum.

      Sil