BİR BAŞKA DÜNYANIN İNSANISIN YAVRUCAĞIM.....

18 Ocak 2021

 

 
Günaydın herkese güzel bir hafta diliyorum...
Karın bize uğradı uğrayacağı bu kadar bir şey oldu:)) Malum doğalgaz santralına yakınız havayı yumuşatıyor pek kar yağmaz, sadece babamın öldüğü sene yağmıştı 2016 kışında.....
 

 Şalımı bitirebildim nihayet kışa yetişti....
 

 



Rengarenk aldığım iplerden bildiğim motiften bir çanta yapmaya başladım.
 
 
Şehrin girişindeki migros kapanıyormuş, dergilerimi almaya gittiğimde öğrendim, tek dergi dahi yoktu. Bende minibüsle alışveriş merkezindeki migrosa gidip dergilerime kavuştum.
 
Mustafa hala bilgisayar bakıcak bana bekliyorum, adobe flash player yükleyemediğim için sitelerden film ve dizi izleyemiyorum. Fakat ne hikmetse youtube videoları çalışıyor, oradaki filmlerde dolaşıyorum artık:)) bataktayım şu anda:)) film, dizi izliyor müzik dinliyorum. Dün aşağıdaki müzikle lise yıllarına gittim....
Bakalım bu yakışıklı sizi hangi yıllara götürecek....
 


 


22 yorum:

  1. Bizim de buralara daha yeni yeni geldi kar 🙂Şal çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık Ablam 😊şarkıda güzeldi teşekürler sevgiler ablam 😊🤗

    YanıtlaSil
  2. Dergilere hayranlıkla bakakaldım, bu aralar hiç dergi okuyamıyorum :( Motifli çantayı ise sabırsızlıkla bekleyeceğim, elimdeki örgü biterse ben de motif hırka istiyorum bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dergide kitapta okumasını severim. İnşallah kısa zamanda bitiririm çantayı. Motif hırka benimde planlarımda var yeğenime örmeyi düşünüyorum.

      Sil
  3. Elimize sağlık şal çok güzel. Bu soğuklarda sarılıp alışverişe gidersiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun inşallah öyle yaparım. genelde daha önce blogcu arkadaşım miyavkediciğin gönderdiği şalı kullanıyorum bu da bir alternatif oldu.

      Sil
  4. Hala dergi satın alabiliyor olmak, onları depolamak ve arşivlemek çok kıymetli bir özellik....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef ne kitap ne dergi depoluyorum, okuduktan sonra kütüphanemize bağışlıyorum ben evli olmadığım için geride okuyavak çoluk çocuk yok maalesef, kütüphane olup okunması tercihim oluyor.

      Sil
  5. Ne çok severim bu şarkıyı:) İyi haftalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun sizede iyi haftalar, ben şarkıyı da söyleyeni de seviyorum.

      Sil
  6. Şal çok güzel olmuş sağlıkla kullanın, çantaya da kolay gelsin renkleri çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Örgü örebilmek ne güzel, hiç beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyim mutlaka becerirsiniz, üstüne düşerseniz öğrenirsiniz.

      Sil
  8. kardan çok çamur var yaa yollarda araba ve insan nedeniyle, ormana filan parka gitmeli kar görmek için. adobe flash yok bende ama bütün dizileri filmleri izleyebiliyorum netteki sitelerdeki. belki senin bilgisayasr eski diye izleyemiyon olabiler yani. yaaa hiç yeni dergi edebiyat dergisi çıkmıyo galiba çoktandır yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deep bilgisayar eski, yeni yükleme de kabul kabul etmiyor el mahkum yenisini alacağım bakıyoruz şu an. Kar burada hiç tutmadı üzgünüm ki.DR da bile yeni dergi yok inan...

      Sil
  9. şal çok tatlı olmuş, çok da güzel etek olur bundan içine koyu bordo astarla :) üstüne boğazlı kırık beyaz kazak, doğal taşlardan bir takı.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol beğeni için, bir zamanlar triko etek kazaklar moda idi sene 87-88 olmalı ağbimin düğünü için annem almıştı bana böyle bir takım istememiştim ve giymedimde. Dediğin gibi etek te güzel olur ama angota ip değilde başka ip kullanmak lazım gelir diye düşünüyorum. Kombini güzel yapmışsın.

      Sil
  10. Örgü örebilmek ayrı bir yetenek ve ve sabır işi sanırım, ben hiç beceremiyorum:))

    YanıtlaSil