BİR SALYANGOZ SÖYLEDİ DAHA YÜZE DEĞİLMİŞ İNSANIN YAŞAMA DUYGUSU ( ŞÜKRÜ ERBAŞ)

15 Ocak 2021

 

 
Herkese güzel günler, görüşmeyeli nasılız iyiyiz değil mi? Beni sorarsanız eğer biğer ciğerde sorun var o kadar umarım geçer. Evlerdeyiz dışarı çıkamıyoruz. Evvelsi gün yoğun bir yağmur vardı çiftçilere iyi gelmiştir. Bizim tv de görüntü gitti. TV tamircisi çağırdık, TV yi su girmiş, çatıdan gelen kablo yağmur suyunu içeri çekmiş. Kablo değişti, kullanmadığımız TİVİBU makinası takıldı TV göstermeye başladı. 
Bilgisayarım tekrar gitti Bilgisayarcım Mustafa kesin olarak bilgisayar bakıyor şu anda bana. Hiçbir film ve dizi izleyemiyorum. Sadece youtube çalışıyor bu konuda.
 
Sitesinden tohumlarım geldi. Yaz için bereketli olsun diyorum herkese.
 
 
Kar yağmasa da bahçede kardelenler açtı. Bende bir şiir ile instagrama koydum bu resmi;
 
KARDELEN ÇİÇEĞİ
Kardelen çiçeği nedir bilir misin sen? ...
Güneşe aşık...
Ama güneşi gördüğünde öleceğini bilen kardelen...
Gözlerinde buram buram baharın umudunu taşır...
Ama yine de karda boranda açar kardelen çiçeği...
İlmek ilmek hasrettir her yanı...
Saflıktır temizlikdir...
Bulunmaz üstünde bir leke...
Çünkü karda yıkanmıştır kardelen çiçeği...
Ölmek pahasına da olsa gülmek için çıkar güneşe....
Ve sadece güneştir onun hayatı...
Güneşle var olur... Güneşle yok olur...
Kardelen çiçeği nedir bilir misin sen?
Yarı yolda bırakanlara inat yarı yolda bırakmayandır sevgiyi...
Sözünün eridir kardelen çiçeği...
Saflıktır temizlikdir...
Öleceğini bile bile güneşdir onun tek sevdiği...
Peki sen hangi çiçeksin onu biliyor musun Kardelen çiçeği?
Kadir ARAS
02.07.09 19.00
 
Vakit geçirmekten keyif alacağınız siteler;
 
Günün müziği
 
 

Hafta sonu yasağı için filmler;
https://www.instagram.com/p/CJy0dhRFzVH/
 
karikatürler;
 
 
DİNLEDİĞİM ARKASI YARINLAR;
 

 
 
 



 

Beklenmeyen dostluk
 
Replikler;
 
Önyargılı olmak iyi bir şey değildir. 
Kötülük bakanın gözündedir çoğu zaman.
Bazı şeylerden fedakarlık edilebilir ama kurallardan edilmemeli.
Kurallara uymak görevimizdir.
 
 
Kelepçeli bilezik
 
 
Penceredeki gül
 

16 yorum:

  1. Geçmiş olsun..umarım kötü bişey yoktur..(bilgisayarın için de aynı soru geçerli :):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kahve zamanı, astım bronşit hastasıyım kışın böyle rahatsız oluyorum. Bilgisayar umarım kısa zamanda yenileyeceğim.

      Sil
  2. Kardelenler ne kadar güzel. Geçmiş olsun bu arada. Havalar çok değişken. Salı günü Urla'daydık hava 20 derece, bugün buz gibi. İnsanın hasta olmaması mümkün değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol arkadaşım, buralarıda soğudu kış geldi resmen.

      Sil
  3. defalarca okudum ama "biğer ciğer"i anlayamadım Özlemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. astım bronşitim ya biraz rahatsızlandım, hava soğudu böyle oldu terlemeye gelmiyor hiç.

      Sil
    2. Çok geçmiş olsun Özlemcim... Benim de bronşial astımım var. Diken üstünde yaşıyorum hep. :(
      İyi bak kendine... sevgiler...

      Sil
    3. aynen bende sağol arkadaşım.

      Sil
  4. Kardelenler ne kadar güzel.. Sonra çiğdemler, sonra sümbüller nergisler, sonra tüm soğanlı çiçekler ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardelenler açtı kar yoktu, ama bu gün hafiften kar yağıyor. Çiçeklerin hepsi sıradalar.... dün migrostan aldım nergis soğanı ekeceğim onları da

      Sil
  5. Çok çok geçmiş olsun! Çiçek seven bizdendir :)

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Kardelen harika gözüküyor.

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun yaa tv ye su girmesi de oluyomuş yani he.

    YanıtlaSil
  8. oluyormuş bizde yeni öğrendik

    YanıtlaSil