ÖNEMLİ OLAN YAŞAMAK DEĞİLDİR, BAŞARMAK HİÇ DEĞİLDİR. öNEMLİ OLAN İNSAN KALMAYI BİLMEKTİR. ( GEORGE ORWELL)

22 Ocak 2021

 

 
 

Ömrün kalbin gibi olsun dediklerinde amin diyebilmekti aslında hayat...
Öyleyse; Ömrünüz kalbiniz gibi olsun..
 
Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum, bu günden....
 Bugün biraz dışarı çıktım migrosa gittim birkaç şey aldım. Baktım kitaplarda indirim var 3 tane de kitap attım sepete...
 

 Çiçek bahçesinden bir çiçek te anneme aldım;


Baharın yavaş yavaş duyulan ayak seslerimi ne bu renkler???????

Hafta sonu film seçkisi için tıklayınız sağa doğru sayfalarda ilerleyiniz.

 
Mustafa Kemal Atatürk'ün bir sözü;
 
 
Burcunuzun bitkisi
 
 


Günün karikatürü




 
Öykü dinlemeyi seviyorsunuz
 
 
 

12 yorum:

  1. ne güzel fotoooo, haylaz kerata serseriiii oooo sokakların efendisi hihihi :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya; önemli olan insan olmak, insan kalmak. Baharın habercisi olmasına birazcık daha var gibi sanki🤗 sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana bu renkler bahar habercisi olarak gelmiştir hep:))

      Sil
  3. Hayalet Süvari'yi duymamıştım. Rastlarsam ben de alayım.
    Sevgiler, iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben duymuştum dün indirimdeki kitaplar arasında görünce hemen aldım.

      Sil
  4. Şu kınalı gibi renkleri olan kedilere bayılıyorum :)) Aaa burçların bitkileri de mi varmış? Hiç duymadıydım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kedinin her rengini severim, evet burçların bitkiside varmış öğrendik böylece.

      Sil
  5. Süs yoncası tam beni anlatıyor doğrudur... :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Yeryüzüne gönderilmiş her insanın en büyük imtihanı, insan kalmayı bilmektir. İnsan yaşar ve iyi ve kötü bazı şeylerde başarılı da olabilir. Ama insan olmak ve insan kalmak, ancak insana yakışır bir durumdur. Yaratılış gayemiz de bunu gerektirir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil