ŞÜPHELER KALBİN DEĞİL BEYNİN ZAAFIDIR

18 Temmuz 2018


Bir fincan dost kahvesi buyurmaz mısınız?

Havalar bir sıcak bakmışın akşamüstü yağmur. Hele dün akşamüstü öyle kuvvetli bir rüzgar vardı ki, ceviz ağacı yıkılacak diye çok korktum. Resmen ağaç geriye yattı sonra düzeldi bir kaç defa.

Bahçenin fasulyesini çok topluyoruz bu sene, biberler zehir acı salataya iyi gidiyor, domatesler daha kızarmadı.

Çantadaki motifleri eklemeye başladım nihayet. Bu ara izleyecek film seçemiyorum tıkandım bu konuda.


Bavul dergisini aldım onca okunacak dergi varken doyumsuzluk bu olsa gerek.


Toplayamadığımız naneler çiçek açtı:))




Herkese hayırlı günler...

12 yorum:

  1. Bu ay ben de hiç film seçemiyorum nedense :)

    YanıtlaSil
  2. Dost kahvesi eşliginde cok guzel bir yazı okudum. Bilgilendirici misafirperverlik için çok teşekkürler👍😄✋

    YanıtlaSil
  3. Önce le barışalım :) Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Nanelerin çiçek açtığını ilk kez sizden duydum ve sizin fotoğrafınızda gördüm... Hayırlı günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eğer neneyi taze iken toplamazsanız boya giderler ve çiçek açarlar.
      Size de hayırlı günler

      Sil
  5. Başlık çok anlamlı, kahve kokusu mis gibi.. :)

    YanıtlaSil
  6. the best of youth. izlemediysen izlesenee. yakınlarda keşfettim ve dört kez izledim yiaaa :)

    YanıtlaSil