OKUDUM -80- KIRIK KALPLER OTELİ / JAMIE FORD

04 Mayıs 2014

 Çinli olan Henry ve Japon Keiko Amerika'da aynı şehirde yaşayıp aynı okulda okuyan ve birbirlerinden hoşlanan bir çifttir. 2. Dünya Savaşı sırasında Japonlar Amerika'da toplama kamplarına yerleştirilir. Henry ve Keiko bazı zorlukları bu kampta aşarlar. Fakat Henry'nin babası bir japon düşmanıdır. Düzenlediği entrika ile bu çifti ayırır. Japonlar toplama kampına giderken önemli eşyalarını gizli olarak Panama hotelin bodrum katına saklamışlardır. 40 yıl sonra otelin yeni sahibi bu eşyaları bulur ve halka sergilemeye başlar. Henry Keikonun çizimlerini ve kendisinin ona hediye ettiği plağı bulur ve çift yıllar sonra tekrar biraraya gelirler. Okunmaya değer bir kitap..
ALTINI ÇİZDİKLERİM;






4 yorum:

  1. Siz okuduğunuz kitapları paylaştıkça bende gaza geliyorum :) Ne güzel kitap okuyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. sağolun size de bol okumalar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Maşallah, yine güzel bir kitap okumuşsun. Ben bu kadar hızlı okuyamıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. sen de iyi okuyorsun blogta görüyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil