NE UMDUK NE BULDUK

06 Şubat 2019

(PİNTEREST)

Hepinize merhabalar,
Meydan okuma da 6. güne geldik, ortaya güzel listeler çıkıyor. 
Bu gün buralar yağmurlu. Zaten belediyenin kanalları temizlemesinden belli idi böyle olacağı. Havaların iyi gitmesinden dolayı doğa uyanmaya başladı. Bazı ağaçlar nerede ise çiçek açacaklar. Bu durumu şu an önlemek lazım ama nasıl? Çünkü daha kış ayındayız,şimdiden çiçeklenir se havalar soğuduğunda meyve veremeyecek duruma gelir. Bir yerlerde okumuştum, böyle durumlarda ağacı sulamak lazım diye. Ağaca su giderse çiçeğe durmazmış. Ama yinede Allahın işine karışılmazmış, bak bugün yağmur yağdı hemen. Ben bildiğiniz gibiyim. Evde kitap okuyarak ve film, dizi izleyerek günlerimi geçiriyorum. Bazen çarşıya parka gidiyorum, çayımı kahvemi içip geliyorum.

Aşağıda bir haber var,

Bu haber üzerine vergi dairesine gittik ve elimiz boş döndük. Sizden ricam aranızda muhasebeci olup bu konuda açıklama yapabilecek birisi varsa ondan yardım istiyorum.
Benim bildiğim Kıdem tazminatından gelir vergisi kesilmiyor, sadece damga vergisi kesiliyor. Bu durumda bu haber boş bir haber olarak çıkıyor karşımıza. 
2014 yılında fabrikamız kapandığında kıdem ve ihbarımızı alarak ayrıldık biz. Bu haber bizi de kapsıyor  dedik ve vergi dairesine gittik. Vergi dairesindeki memur bizden evvel başvurmuş olan bir arkadaşın bordrosunu gösterdi. Bizlerin tazminatlarından gelir vergisi kesilmediği için başvuruların ret edileceğini söyledi. Bizde elimize boş boş bakarak çıktık ve haberin asparagaz bir haber olduğu kanaatine vardık.

Geçen gün saçlarıma röfle yaptırdım. Keratin bakım hediyesi imiş bana unutmuşlar yapmayı bakımın. Mesaj attılar abla böyle böyle unuttuk sana bakım yapmayı dediler. Bende birazdan gidip bakımı yaptıracağım. Dönüşte de eve biraz alışveriş yapacağım.
hoşçakalın.........

14 yorum:

  1. Doğanın canlanıyor olması çok güzel. Bizim burada yazdiklarin ancak 2 ay sonra olur :)
    Vergi konusunda yazdıkların hakkında keşke bilgi sahibi olsaydım:(
    Instagram hesabin varsa orda da yaz.Daha cabuk dönüş olur diye düşündüm.
    Kerstin bakımı çok iyi geliyor diyorlar. Yorumlarını merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğanın erken canlanması iyi olmaz daha cemreler düşmedi , kerstin bakım hakkında bilgi veririm.

      Sil
  2. Bende merak ettim canım.Yorumu yazayım şimdilik sonra geri gelicem tekrar yorumlara bakmak için

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir kuaförünüz var sizin keratin bakımıyla özellikle hediye olarak kimse uğraşmak istemez .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşumun torunu olur kendisi 30 yıldır da müşterisiyim.

      Sil
  4. Ben de çok üzülüyorum iyi havalara kanıp açmaya başlayan tomurcuklara :(
    Kıdem tazminatı konusunda ben de aydınlanmış değilim, araştırıyoruz bakalım. Sonuç çıkınca yazarım.Okuduğum haberlere göre çıkan kanun 4a lıları kapsamıyor. Ben 4a lıyım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an misal hava soğudu birden, erik ağacına üzülüyorum havalara aldandı. Kıdem tazminatı konusunda haber alırsa bana da ilet lütfen.

      Sil
  5. Saç bakımı bende yaptırmayı düşünüyorum sonuçlarını bildirirseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanin sacinizi.
    Hayal kırıklığı sinir bozucu gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, hayal kırıklığı yaşamamk için hayal kurmamak lazım ama olmuyor.

      Sil
  7. bilemedim bak, yeni arkadaşımız, selen yıldırım, muhasebeci, ona bi sorsanaa, son yazımda var yorumuuu :)

    YanıtlaSil