ACI DA YAKIŞIR İNSANIN YÜREĞİNE..

18 Kasım 2017


Şapşik bakışlımın bu pozunu camda yakaladım. Mutfakta isem mutfak camında , salonda isem salon camında bitiyor hemen.
Yine bu sabah yemlerini aldılar benden. Annem ile erken kalktık. Kahvaltı yaptık. Ağbimin hastane çıkış işlemlerini yapmak için ben erkenden evden çıktım. Hastaneye gittiğimde ağbim toplanmıştı. Ben hemen vezneye gidip ücret işini hallettim. Aslında özele acilden giriş yaparsan ücret ödemiyorsun, ama bizi doktor yatırdığı için Salıdan Cumartesiye ücretini ödedik. 830 TL' cik:))))))))))
SAĞLIK OLSUN, ALLAH HERKESE  SIHHAT VERSİN.


Bu kitapları geçen gün almıştım. Dan BROWN Başlangıcı okumaya başladım.


İki ayda bir çıkan kişisel gelişim dergisinin yeni sayısını aldım okumaya başladım.


Kara büyü filmini izledim... Güzeldi....




Pozitif dergisinden...


Kendim gibi gülen insanı severim... ( kendim ile ilgili bilgi)

Hepinize güzel bir hafta diliyorum.



4 yorum:

  1. Merhaba Özlem Hn. Siz hep gülün ve çevrenidekiler de gülsün. :)
    Dan Brown çok severim, iyi okumalr, iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun abine, inşallah geçmiş bitmiş olsun... Hep gülümsemeli günler dilerim...

    YanıtlaSil