GİTTİĞİN YERE MUTLULUK GÖTÜRDÜĞÜNÜ HİSSETMEK İNSANI GÜÇLENDİRİYOR.

22 Kasım 2017

Hepinize merhabalar. Yukarıdaki manzara bizim yürüyüş parkurumuzdan. zayıflayacağız ya:)))

Birkaç gündür  kendimden yazamadım.Sabahları kalkıp kahvaltı yaptıktan sonra yürüyüşe gidiyorum. Parkta 8 tur dönüyorum.
Bugün 10.175 adım atmışım. Kulağımda IPOD eşliğinde müzik, cebimde adımsayar, dön baba dön ...

Ağbiciğim hastaneden çıktı şu an evde dinleniyor. Ayakta oluşan yara için pansuman yapıyoruz. 2 gün önce ben düştüm 2 merdivenden. Sırtımı incittim şu an iyileşme yolundayım.

Tok evin aç kedileri her gün 2 defa besleniyorlar.

El işimi örüyorum henüz ekleme bitmedi daha.

Sütlü kahve bol bol içiyorum.

Film izliyorum.

GÖRÜNMEDEN YÜRÜMEK. ( GÜZELDİ)

Uğultulu tepeler, Agnes Grey ve Jane Eyre gibi eserleri kaleme alan Bronte kardeşlerin hayatlarından bir kesit. Önlerindeki engelleri aşarak, çıkartmak istedikleri ve İngiliz edebiyat dünyasında en iyilerden biri olacağına inandıkları romanı yayınlatmaya çalışan kız kardeşlerin hikayesi.

UTTM den gelen bakla tohumlarını ektim dün. Umarım verim alırım. Bu sene bahçede kedi bollluğu olduğu için annem ıspanak ektirmedi.

Bu gün arkadaş aradı, çorba içelim dedi. Kelle paça çorbası içtik, üstüne köfte yedik. Ardından bir çay içip sohbet ettik.

Kitap ve dergi okumaya devam. En kısa zamanda tekrar görüşmek dileği ile hoşçakalın.