OKUDUM -66- İSTANBUL KIRMIZISI / FERZAN ÖZPETEK

17 Mart 2014


Herkese güzel bir hafta diliyorum. Yemeğimizi bile paylaştığımız şu dünyada neyi paylaşamıyoruz, neden ayrımcılık yapıyoruz, neden baskıcı bir toplum oluyoruz hala anlamış değilim.
Baharın güzelliğinin bahçemize yansımış hali...

Yılın bitirdiğim 10. kitabı daha 2 tane daha okudum ama onların paylaşımı daha sonra olacak.
Ferzan ÖZPETEK ünlü bir yönetmen, ayrıca güzel bir kitap yazmış, kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
okuduklarımdan altını çizdiğim satırları paylaşıyorum sizinle,





Kitapta beni vuran bir cümle de aşağıda


Kedi resmi Çağan IRMAK yönetmenin instagram sayfasından. Sayfa da yazanları okuduğunuzda gülümseyeceksiniz:))


Haftamıza nazar değmesin, kahvelerimiz sevdiklerimiz ile tatlı ve bol keyifli olsun.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder