İZLEDİKLERİM

10 Aralık 2018



 ABD'de işlenen bir cinayet sonrasında ortaya çıkan Slender adlı bir yaratık, tüm herkese korku salmaya başlar. Bu korku dilden dile dolaşır ve herkes çok tedirgin olmaya başlar. Cinayet sonrasında tüm olanlar her şeyin adıın değiştirecek ve korku saçmaya başlayacaktır.



Bir üniversite öğrencisi, ölü annesiyle yeniden bağlantı kurmak için çıktığı astral seyahatin sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır. 2018 İngiltere yapımı Astral filmi yönetmen Chris Mul tarafından yönetilmektedir. Astral 2018 filmi dram, korku ve bilim kurgu türündedir



Stephanie (Anna Kendrick) , hayatını Youtube’ta paylaştığı videolardan kazanan vlogger bir annedir. Bir gün, en yakın arkadaşı Emily (Blake Lively) aniden ortadan kaybolur. Stephanie tüm enerjisini Emily’ye ne olduğunu öğrenmeye harcarken, Emily’nin kocası Sean (Henry Golding) da şaşırtmacalar, ihanetler, sırlar ve bu sırların açığa çıkmasıyla, aşk, sadakat, cinayet ve intikamla dolu bu hikayede ona yardım edecektir.


6 yorum:

  1. Teşekkürler. Selamlar :))

    YanıtlaSil
  2. Astral'ı erak ettim ben. Bakayım ona bir ara...

    YanıtlaSil
  3. ayyy ne güzzel, küçük bir rica izleyim, pek sevdiğim oyuncular, uzun kabusu da, astral karar veremeduuum :)

    YanıtlaSil
  4. Slender'ı izlediğime pişman olmuştum :((
    Küçük Bir Rica'yı izlemedim ama kadro buram buram kahkaha diyor

    YanıtlaSil