BİTTİ GİTTİ İNŞALLAH

31 Temmuz 2019


Tadilatın başladığı günden bir bahçe görüntüsü:))) Tadilet işleri bitti gitti inşallah, biraz benim keyifsizliğim uzun sürdü nete giremedim.
Doğalgaz borularını döşeme 1 gün sürdü. Gerisi bizin su tesisat işleri ve badana idi. Badana da 2 gün sürdü.  Sonrası parça parça  kombicinin gelmesi, gaz kaçağı dedektörü takıldı. Bizim gibi tek katlı yer evleri için zorunlu imiş. Derken bu güne kadar geldim. Yıka ütülü yerleştir faslı çok idi birde eski kıyafetleri ayıklama işlemleri fazla sürdü. Lapopu daha henüz yeni açtım. Telefondan yazmayı sevmiyorum.


Glayörlerim de bu yoğunlukta bahçemi şenlendirdiler. 


İlk fırsatta kendimi çarşıya attım bu arada parkıma da uğradım özlemişim. Ne diyet kaldı ne de başka bir birşey, mutfak yerleşinceye kadar 1 hafta boyunca hemşerimizin lokantasından etli etmek ve lahmacun ile beslendik...


Bu da parkın bıcırı. Bu gün ayıptır söylemesi kuşbaşı et aldım, parka oturdum yanıma geldi bir kaç parça et ile besledim bu miniği...

Evet artık döndüm blogları şöyle bir gezeyim... 


26 yorum:

  1. Özlemciğim sağlık ve huzurla kullanın inşallah, pek rahat edeceksiniz, ne mutlu. Ben de merak etmiştim bu sabah artık, sevindim yazını görünce, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :) oh hadi yemek kısmı güzelmiş :) hadi ev derlendi toplandı hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yemek kısmı güzeldi, mutfakta işler biraz uzun sürdü. 5 gün dışardan yemek zorunda kaldık. Ev sanki hala dandini gibi geliyor bana deep:)))

      Sil
  3. güzel günlerde kullanmak nasib olsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. Oh, çok sevindim. Güle güle oturun evinizde :)

    YanıtlaSil
  5. Oh ne güzel, keyifle oturun :)

    YanıtlaSil
  6. oh güzel günlerde kullanın... zahmete değmiştir...
    bu arada, iyi ki geldin...çok zaman geçti sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım değer kışa bakacağız artık. evet bayağı bir zaman geçti ancak kendime gelebildim...

      Sil
  7. Güle güle sağlık ve mutlulukla kullanın inşallah 😊🤚

    YanıtlaSil
  8. İyice elini çekti blogdan, iyimi diye düşünürken çok sevindim döndüğüne, özlemiştim güzel postlarını :)
    Güle güle kullanın, misler gibi olmuştur şimdi. Yeni şey kötü olur mu hiç :) Bahçenin temiz badanalı evin keyfini sürer, buraya da güzel fotoğraflar atarsın, sebeplenirim artık :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle oturun, yemekleri ben de beğendim :))

    YanıtlaSil
  10. oh ne güzel olmuştur şimdi mis gibi temiz temiz sağlıkla oturun kullanın inşallah bu kış çok ama çok rahat edeceksiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım rahat ederiz soba sıcağını çok arayacaksınız diyorlar ama bakalım:))

      Sil
  11. Hoş geldiniz, çiçeğe bayıldımm :))

    YanıtlaSil
  12. Yenilenmek güzeldir, bende laptop ile yazıp, blogları ziyaret etmeyi seviyorum. Cep telefonundan yeterince haz almıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende cep telefonundan blogları ziyaret edemiyorrum

      Sil