KENDİNİ YENİLEYEMEYECEK KADAR GÜÇSÜZ KALIRSAN ÖLÜRSÜN.

20 Ekim 2019


Sarı yaz buralarda da hüküm sürmekte. Sabah serinliği öğleye kendini sıcaklığa bırakıyor. Artık yazlıkları kaldırdım sayılır, kışlıklar da çıkarıldı ve yerlerine yerleşti.
Sağlık durumları hep aynı önümüzdeki çarşamba ameliyat günü belli olacak. Bu arada bende bir göz muayehanesi yaptıracağım. Şimdiden önlem almak gerek. Bu hafta tekrar tahlil yaptırdım. 3 aylık şeker ortalamam 5.1 güzel yani. 5.9 dan sonrası tehlikeli.
bol bol ceviz yiyorum bu aralar malum ceviz hasat ettikte.


Çarşıya inişlerimde mutlaka parka uğrayıp kahvemi içiyorum. Böyle güzel havaları sonra zor bulacağız. yemeklerimiz tuzsuz pişiyor artık, ağbime ayak uyduruyoruz. arzu eden sonradan tuzunu atıyor. Çınaraltı sohbetleri kapsamında şehrimize İlker BAŞBUĞ geldi fakat ben gidemedim toplantıya, malum ağbimin insülin saatine denk geldi. Bu sene bayağı toplantıdan feragat edeceğim bu gidişle.

Kitap okumaya devam....

14 yorum:

  1. Olsun inaşllah tez zamanda şifa olsun çabalarınız da siz de bir sonraki toplantılara gidersiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Parkta kahve ne güzeel :) başlığa bayıldım :) Geçmiş olsun bu aradaa

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsuuun. ceviz hım tımıms yiyim ben dee :) sarı yaz mı deniyo ne güzel isim yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın.
    İyi haberleriniz olsun inşallah. Evet ya göz ve şeker kontrolü daha doğrusu sağlıklı yaşam önemli.
    Şimdiden dualarım sizinle.
    İyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  5. Ağabeyin inşallah kısa zamanda şifa bulur da toplantılara katılabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin :) Sağlık olsun da tek gerisi olur gider :) Şimdiden geçmiş olsun, güzel geçsin ameliyat.
    Erken teşhis çok önemli. Önlemini almak gerek.
    İlker Başbuğ yeni kitap çıkarmış, sabah okumuştum haberini. Almak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık olsun. dileklerin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Emeğinize sağlık. Aylar önce yorumlarla bloguma katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar yoğun günler geçiriyorum kimsenin bloğuna uğrayamıyorum.

      Sil