EKİM FALAN DA GİDİYOR BU GİDİŞLE

28 Ekim 2019



Bu hafta İstanbul da olacağım için dip boyalarımı mecburen yaptırmak zorunda idim bu kahve de kuaför kahvesi  oluyor..
O kadar unutkan olmuşum ki bu günkü doktor randevumu unuttum gitmedim iyi mi???????????
Sabahtan annemin tansiyon ilacını yazdırmak için ana sağlığa gittim.
Yolda pastaneye uğrayıp bir kahve içtim, kendi biten ilaçlarımı da emanet aldım ya doktor randevu saatini unuttum iyi mi????????? neyse artık İstanbul dönüşü çıkarım ilaçlarımı yazdırmak için.



Bu güzellik sabah pastanede mışıl mışıl uyuyordu hemde benim daimi oturduğum yerde:)))) dokunmadım başka masaya geçtim.


Bahçemizin bu güzellikleri de bu kasım ayının habercileri kasımpatıları oluyor kendileri.
Bu gün buranın pazarı idi pazara gidip alışveriş yaptım. Olanlar anneme yeter artık, biz zaten çarşamba perşembe İstanbul'dayız ağbimle.
Çarşamba günü ameliyatımız var o gece memorial hastanesinde kalacağız, perşembe sabahı Nişantaşı' nda doktor muayehanesine uğrayıp aynı gün buraya döneceğiz. Buradan gider iken çarşamba sabahı ağbimin arkadaşı götürecek bizi hastaneye, dönüşte de teyzemin oğlu getirecek. Sabahtan beri telefon trafiği vardı bu konuda doktoru unutmam gayet doğal....

Koskoca bir ayı da devirdik, sarı yaz şeklinde olması güzeldi ekim ayının.


29 Ekim Cumhuriyet bayramı şimdiden kutlu olsun.

Ameliyat için de bir duanızı alabilirim ağbime.

7 yorum:

  1. Yazını okurken ilaç almayı unuttuğumu fark ettim, iyi mi. Pufff. Yarın nöbetçi eczane ara şimdi :/

    Ağabeyinin ameliyatı çok güzel geçsin. İstanbul'da bir şeye ihtiyacın olursa hiç çekinme haber ver, olur mu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben doktor randevusunu unuttum Handan ilaçları hemen emanet aldım.
      ince düşüncen için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Allah şifa versin tez zamanda.

    YanıtlaSil
  3. düğme gibi kıvrılmış tipe bak :) bu arada 20 ekim dalgınlığa geldi sanırım. iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 20 ekim dalgınlığa gelmiş düzelttim uyarın için sağol.

      Sil
  4. İyi çalışmalar, Yaratıcı Düşünce'' ana fikrini anlatan kısa hikayemi okumak ve değerli yorumlarla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmek isterim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil