AMELİYAT OLDUK

01 Kasım 2019


30 Ekim sabahı saat 04:00 te burdan yola çıktık, şişli memoriale vardığımızda saat 07:00 idi.  Yolda gider iken sohbet ede ede gittik moral olarak çok iyi idik. saat 08:30 da doktorumuz geldi ameliyat gözlem odasına alındık, çeşitli sorulara cevap verip imzalarımızı attıktan sonra ameliyat kıyafetimizi giydik ve ameliyata girdik.
2 saat süren ameliyat sonunda hazırlanan odamıza çıktık. sağ gözü görmüyor soldan ameliyat oldu oda görmüyor. Geceyi hastanede geçirdik sağolsun alınan ücrette bir gecelik konaklama bize  hediye verildi.( gerçi paranın içindedir o ama). Öğleden sonra amcamın kızları bakırköyden geldiler geçmiş olsuna.Hastanede ilgi alaka yerinde idi. Refakatçi ücreti de alınmadı. Annemin kalp anjiyosunda çorluda özel hastanede ödemiştim. Sabah 8 gibi teyzemin oğlu geldi. Çıkışımızı gerçekleştirip nişantaşı vali konağına muayehaneye geçtik. Doktor bandajı açtı muayehane etti. Ameliaytın başarılı geçtiğini kanayan damara lazer işlemini yaptığını gözün arkasını temizlediğini katarağı aldığını açıkladı. damlalar yazdı birde gözü temizleme mendili yazdı. Ben belki benim şehrimde bulamam diye hemen oradan eczaneden temin ettim bunları ve yola çıktık. 1:30 saat sonra evde idik. Annem de rahatsız olduğu için yemek yapamamış. Hemen dayı oğluna dükkana telefon açtım. parmak köfte kasap köfte kaşarlı köfte siparişi verdim. Malum buradaki köftecilerin çoğu benim akrabam olur. O yüzden yana rahatım bu şehirde yemek konusunda. yemeğimizi yedik teyze oğlu biraz dinlendi sonra tekrar yola çıktı İstanbula. Ben orada iken gerek reelden gerekte sanaldan bir çok arkadaş aradı mesaj attı. İlgi ve alakaları için herkese teşekkür ederim. 
şimdi evde sağa dön sola dön düz yürü komutları ile hareket ediyoruz malum iki göz birden görmüyor şu an. 
Pazar günü teyze oğlu gelicek o gece bizde kalacak pazartesi sabahı tekrar istanbula muayehaneye gideceğiz. 12:00 de randevumuz var.
inşallah her şey daha iyi olacak.
kalın sağlıcakla...

28 yorum:

  1. çok geçmiş olsun şükür her şey yolunda gitmiş. şişli memorial da iyi hastane. her türlü köfte diyosuun :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol depçiğim geçmiş olsun dileklerin için. Doktor ameliyatlarını orada yapıyor, aldığı ameliyat ücretine bakarsan bir gece hastanede kalmak bize hediyesi oldu sadece doktorun. Hiç kimseyi rahatsız etmek istemedik istanbulda böylesi daha iyi oldu.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun canım benim Rabbim şifalar versin inşallah yazını görünce hemen geldim 😊 tekrar çok geçmiş olsun Abine ... inşallah herşey daha iyi olur sevgiler canım benim 🌸😊

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun canım. Allah sifalar versin

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. İnşallah gü, el bir ameliyat olmuş. Gözü görünce daha güzel olacak. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah görebilsin başka bir şey istemem. Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun canım ☺Allah acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun. Dilerim tez zamanda şifa bulur.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun... Allah'tan şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  10. Çok çok geçmiş olsun, geçmiş bitmiş olsun. Ne güzel haberler bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun, umarım herşey istediğimiz gibi olur.

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun... Abiciğin tez zamanda şifa bulsun inşallah!

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin.

    YanıtlaSil
  13. Başarılı geçen bir ameliyat...ohhh dedim sesli seli, inşallah çok daha iyi olacak. Dualarım sizinle canım :)
    iyiki sevdiklerimiz, akrabalarımız var yardıma koşan, işleri kolaylaştıran.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duaların için çok teşekkür ederim arkadaşım.

      Sil