MORALİM BOZUK

29 Kasım 2019


Dün istanbulda doktorda kontrolde idik. Ağbim ameliyat sonrası 30 gün sonunda görmesi gerekiyordu. Fakat halen bir görme olayı yok, göze tekrar gaz yüklediler. bir ay daha ilave bir süre verildi. Bazen bu şekilde olabiliyormuş. Ama bana görmeyecek gibi geliyor, ameliyat her ne kadar başarılı olsa da göz yapısı da bu konuda önemli diye düşünüyorum. Adak adadım eğer görürse zidan baba türbesinin bekçisine para vereceğim. 
Cumartesi günü kızı ve torunu geldi göremedi onları ama sevindi. Torununu kucağına aldı sevdi.
Haftaya salı tekrar doktordayız. Bugün burada doktora çıktık göz tansiyonunu ölçtürdük 17 çıktı, istanbuldaki doktora bildirdik.


Kan şekeri ölçüm çubuğu bitmiş, doktora yazdırayım dedim daha günü gelmemiş mecburen para ile satın aldım. Annemin ilacını yazdırdım onu aldım. Eczaneden çıktım yolda yoğun bir yağmura yakalandım eve girinceye kadar şırk su oldum resmen oysa daha markete gidip alışveriş yapacaktım:(((
Neyse yağmur dindi,  bende ağbimi besledim, üstümü değiştim tekrar evden çıktım. Markete gittim alışveriş yaptım, parkıma uğradım. 


Karamel kendine sevgili yapmış bana yüz vermedi. Karışık tostun sucukları bu güzele gitti bu sefer. Afiyetle sucukları yedi :)))


40 yorum:

  1. İnşallah düzelsin belki biraz daha süreye ihtiyacı vardır , moralini bozma inşallah güzel şeyler olsun ,

    YanıtlaSil
  2. Acil şifalar olsun. İnşallah düzelecektir Allah'ın izniyle, bizler de dua edelim, ışığa ersin tez vakitte abiniz..
    Kolaylıklar, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Acil şifalar diliyorum. Dilerim en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
  4. Rabbım acil şifalar versin inşallah Abinize ..Tez vakitte düzelir inşallah ...Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Allah şifa versin
    Bende bu perşembe bursadan- istanbula kızım için kanuni araştırma hastanesine muyaneye gideceğim

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Umarım bir ay sonra güzel haberler alırsınız. Ne güzel özverili bir kardeşsin öyle. Rabbim senin yolunu da her daim açık etsin.

    YanıtlaSil
  7. Tez zamanda iyileşsin yine görsün inşallah...Sana da sabır ve kolaylıklar diliyorum Özlemcim...

    YanıtlaSil
  8. Geçti geçti. İyi olsun ağabeyin.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun.. bir an önce sağlığına kavuşur inşallah..

    YanıtlaSil
  10. Allah şifalar bahşeder inşallah...

    YanıtlaSil
  11. Günaydın.
    Geçmiş olsun. Gönlünüzü ferah tutun. İnşallah sonu güzel bitecek.
    Selamalr sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Şifa diliyorum, kolaylıklar diliyorum. Bazen böyle olabiliyormuş madem, umarım abiniz en kısa zamanda görmeye başlar.

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun, fiziksel hastalıklar düzelir hepsinden önemlisi moralin yüksek olsun.

    YanıtlaSil
  14. Umarım en kısa zamanda güzel sonuçlar alırsınız.
    Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun, sağlık sorunları önemli. Umarım aağabeyinizin gözleri açılır tez zamanda.

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun ama bozmayın moralinizi doktor böyle şeyler olabileceğini söylemiş hemen kötü düşünmeyin Allah tan ümit kesilmez ve umarım 1 ay sonra burada mutluluk yazınızı okuruz (:

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsuuun öyle şeyler düşünmeee tabiside göreceeeek yaaa. dua da edeliiim :)

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun.
    Düzelecek merak etme abin.

    YanıtlaSil
  19. Umarım düzelir abinizin gözleri. Acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  20. Hiç bozma moralini, zamanı var demekki. İçimden düzelecek görecek diye geçiyor, hep iyi düşün lütfen :) Dualarım sizinle :)

    YanıtlaSil