BAZEN SESSİZ KALMAK DAHA ÇOK ACI VERİR.

16 Kasım 2019


Salı gecesi aldığımız bir telefon ile doktor randevumuz cumadan perşembeye çekildi. İki ayak bir papuça girdi resmen bizde. Teyzemin oğlu ile bağlantı kurduk Çarşamba geceden bizde olmasını talep ettik. Sağolsun eniştem ile birlikte geldiler  çarşamba gecesi. Perşembe sabahı saat 04:00 te de yola çıktık. Nişantaşına vardığımızda saat 06:30 du. Erken geldik bahçeşehirde nasılsa trafiğe yakalanmadık yakalansa idik o saatte zor olurduk. Zamane kahvesinin üstü doktorun muayehanesi allahtan. Hemen zamane kahvesine girdik teyzemin oğlu ile sabah sabah kahve içerek afyon patlattık:)) Doktorda işimiz bittiğinde saat 12:30 du. Eczaneden ilaçları alarak Lüleburgaza döndük. Çok ısrar etmeme rağmen yemek yemediler, kahvaltı yaptılar sadece. Hemen teyzemin oğlu çarşıya indik eniştemin sevdiği peynir helvasından aldık. saat 15:00 gibi tekrar İstanbula hareket ettiler. Kontrolümüz güzel geçti, göz ultrasonu dahi yaptı doktor bey. Sadece damlanın birini günde 8 defaya yükseltti birde yeni bir damla verdi. 


Yeni okumaya başladığım kitabım.


Bende hayat her zamanki gibi, sabah kalkıyorum ağbimi doyuruyorum insülini yapıyorum. Annem allahtan kendi yapıyor kahvaltısını. 09 gibi 4 adet damlaya başlıyoruz 2 saatte bir damlamız var. Evden çıksamda maraton durumunda işleri halledip dönmek zorundayım. Market, manav, pazar bu şekilde halletmeye çalışıyorum. Ama mutlaka parkıma uğruyorum kahvemi içiyorum. Bugün  de uğradım, saç kavurma istedi ağbim onun alışverişini yaptım kasaptan manavdan. Bu güzel tekir yavrusu da parkın müdavimi sucuklu tost ile besledim bir kere ondan sonra ben ne zaman gitsem hemen sandalyeye tırmanır. Sırnaşık yani:))

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum

19 yorum:

  1. abimin iyi olmasına çok sevindim Rabbim şifalar versin inşallah.. Sanada kolaylıklar dilerim canım benim sevgiler 😊🌸 kedi de çok tatlı 😊

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun
    Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  3. Tez zaman da herşey çok daha iyi olsun.Abinin n iyi olmasına bende çok sevindim.
    Kahve çok lezzetli gözüküyor ":)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun,saç kavurma ve kahveye:))
    Doktorlar olmadan olmuyor, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Parkın müdavimi "buranın ağası benim "der gibi bakmış :))

    YanıtlaSil
  6. Kedicik buralar benden sorulur gibi bakıyor. Ağabeyinizin iyileşmesine sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun. Kedi gerçekten de oranın sahibi artık.

      Sil
  7. Ağbinin durumu daha iyiye gidiyor sanırım. Çok sevindim... Tez zamanda rutine kavuşur inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağbim inşallah görecek hala beklemedeyiz. doktor 1 ay 45 gün sürer demişti.

      Sil
  8. Geçmiş olsun tekrar, bu kontrolde bitti, böyle böyle şifa bulacak inşallah :)
    Ben merak ettim durumu nasıl değerlendirdi doktor? İyileşme nasılmış?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikişler iyileşiyor. Gözde inşallah görecek sabır dedi.

      Sil
    2. Hah işte beklediğim cevap buydu, çok sevindim, sabır ve damlalara devam o zaman, sevgilerimle :)

      Sil
  9. geçmiş olsun ve ona ne güzel bakıyon kiiii :)

    YanıtlaSil