HATIRASI OLAN ŞEYLER ESKİMİYOR

27 Kasım 2019



Yine dışarıda içtiğim kahvelerden biri ile merhaba herkese....
sıradan bir hafta idi herhangi bir aksiyon atraksiyon yoktu. Yağmur havası var ama yağmur yok yağmıyor. Geceleri serin olmaya başladı... 
Arkadaş ile kahve içtik o bana dertlerini anlattı ben de dinledim. Ona psikiyatrist önerdim gidiyor ama bana da anlatıyor:))) sağlamasını benimle yapıyor :)))  verdiği ilaçlardan doktorun, 10 kilo almış şimdi spor salonuna başlayacakmış bana sen de gel diyor ama gidemem ki şu durumda evdekilere zor yetişiyorum spora yetişemem.


Küpeli çiçeğim yaza çıkarken almıştım....

Bugün alışverişte idim, akşama istanbuldan teyzemin oğlu gelecek malum yarın doktor kontrolümüz var. Belki eniştemde gelir dedim talı , poğaça aldım onlara. Evinde birkaç eksiği vardı onları aldım. Parkıma gittim oturdum. Yanıma karamel geldi.


Parkın sahibi sibel hanımın köpeği, biraz sevdirdi kendini sonra poşetleri kokladı:)) geldi ayak dibime oturdu....hemen sucuklu bir tost söyledim bir de türk kahvesi:)) sucuklu tost ona kahve bana:))))


Sevgili Ecehan  pırasa böreğinin tarifini istemiş. Biraz soğan, sıvıyağ, kıyma ve doğranmış pırasalar ateşte sendirilir. İçine baharat olarak tuz, karabiber konur. İç malzeme böylelikle hazırlanmış olur, soğumaya bırakılır. Diğer tarafta yufka yağlı ve sulu karışımla az az ıslatılır. İç malzeme yufkaya serilir. Gül böreği şeklinde sarılır. Üstüne yumurta yoğurt yağ karışımı yapılır sürülür, çörekotu yada susam serpilir pişirilir.

Afiyet olsun....








13 yorum:

  1. Pırasalı böreeeek 😍😍😍

    YanıtlaSil
  2. küpeli çiçek ne güzel yaa :) hihi, sağlama da çok komik ve tatlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğin için sağol deep. Sağlama yapıyor resmen bende doktor doğru teşhis mi koydu diyor:)))

      Sil
  3. Hayırlı sonuçlar olsun inşallah kontrolde :)
    Karamel ne güzel bir köpek, bakışına daldım gittim :)

    YanıtlaSil
  4. havadan sudan hayatlar bir şekilde geçiyor. Psikologa gidip sağlama yapmak da iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  5. Karamele tost ısmarlaman hoşuma gitti:) Hatırası olan şeyler eskimez çünkü hayallerimizde onu hep "yenile" tuşuyla yenileriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece karamele değil kedilerede ısmarlarım tost.

      Sil
  6. Pırasalı böreği ben de deneyeyim, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil