MİM HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

11 Kasım 2019


Bu mimi LERZAN KARADAN  başlatmış CAFE TİGRİS te beni mimlemiş.

1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir ?

Diyete başlayıp başlayıp bırakmak.....

2. En büyük takıntın nedir ?

Kahve ve paraların kafalarının üst üste olması...

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

Adı üstünde sır açıklanır mı hiç?

4. Hayattaki en büyük başarın nedir ?

İnsan olabilmektir.....

  5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir ?

Beni mutlu eden şey yeni kitaplar almak ve kahve içmektir.

6. En sevdiğin ünlü kim ?

Hiç düşünmedim. Bu kişi diyemem ....

7.Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı? 

Şansa inanırım, herhangi bir şans eşyam yok.

8. Hayalindeki meslek ve nedeni ?

Öğretmenlik. Sevdiğim için bu mesleği yapmak isterdim.

 9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir ?

Yürüyüş ve parka gitmek.

10. En sevdiğin film ya da dizi?

Ayırım yapmam...

1. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu ?

isteyen istediği soruyu sorabilir.


Dileyen herkes cevaplayabilir.




12 yorum:

  1. 👍👏👏👏😊🌷🤚Selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hahah, kahve ve paraların kafalarının üstüste olması cümlesini beş defa okuduktan sonra anlayabildim, sanırım gidip bi kahve içmem lâzım :D

    YanıtlaSil
  3. 😊 Cevaplar kısa ve güzel. Ve bir çok sorunun cevabı bende de aynı. Ben de bir mim başlatdım ve sizi de mimledim. Umarım konusunu sever ve yaparsınız. Merakla bekleyeceğim.❤

    YanıtlaSil
  4. Diyet konusu çoğunda böyle sanırım çok güldüm :))
    Bir de kahve nasıl üst üste olacak anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve tek başına bir takıntı bende kahvesiz günüm geçmez.

      Sil
  5. Kitap almak cidden çok keyifli bir şey...

    YanıtlaSil
  6. Hala kahve kitap kafalarını düşünüyorum :9 Gidip iki tur atayım belki kafamda oturturum :)

    YanıtlaSil