OKUDUM -24- MUCİZELER DÜKKANINA DÖNÜŞ / DEBBIE MACOMBER

04 Şubat 2013




Bu hıza kendimi ödüllendirmem lazım galiba:))) DEBBIE MACOMBER serisinin 4. kitabı da bitmiştir. Geçmiş olsun bana:)))
Bu kitapta hazırlanan örgü şal kursu idi ve kitapta " ŞALLAR SEVGİYİ SİMGELEYEN KÜÇÜK ŞEYLERDİR." diye yazıyordu . Ben birkaç sene önce kuzenlerime şal örmüştüm... Bilmeden yapmışım, bu söze göre sevgimi bilmeden sunmuşum onlara:)))




SAYFA 20: Herkes kederinin üstesinden farklı yollarla gelmeye çalışır.
SAYFA 33: Çocuklar söylediğimiz, yaptığımız her şeyi takip ediyor.
SAYFA 91: Bu tür içe kapanık davranışları da onca yıl boyunca hayatta sadece kendisine güvenmesinden kaynaklanıyordu.
SAYFA 93: Dilimi törpüledim.
SAYFA 103: Şallar …. Sevgiyi simgeleyen küçük şeylerdir.
SAYFA 141: Sevmek kolayca dudakların arasından dökülen bir kelime değildi.
SAYFA 176 : Kadınlar her zaman fikirlerini değiştirebilirdi. Bu konuda erkekler de farklı sayılmazdı.
SAYFA 178: Vicdan azabı çok farklı şekillerde kendini belli edebiliyordu.
SAYFA 215: Seni mutlu edecek şeyi yapmalısın.
SAYFA 218: Bazen affetmenin en zor yanının kişinin kendisini affetmesi olduğu.
SAYFA 220: Ben kendime değer vermiyorsam, bir başkası nasıl verebilir ki?
SAYFA 224: İtirafın insan ruhuna iyi gelmesiyle ilgili o eski sözün doğru olduğunu anlamıştı.
SAYFA 235: Aşk her zaman karmaşıktır.
SAYFA 378: Göl kenarının, sorunlarının çözümü ve evlenmek için mükemmel bir yer olduğunu hemen kabul etmişti.
SAYFA 398: Umut güçlü bir ağrı kesicidir.
SAYFA 418: Yalnızca büyük acıları affetmeyi öğrenen biri canı yanan birine yardım edebilir.
SAYFA 419: Doktor hastalar arasında seçim yapmaz.
SAYFA 442: Öfke insanı tüketiyor, içini yiyip bitiriyor.
SAYFA 451: Vaktimizin gelip gelmediğini tanrı belirliyor.
SAYFA 493:  Evlilik öyle uzlaşılması gereken bir şey değil, bir bağlılık göstergesidir.
SAYFA 516:  Bir şeyler ye, her şeyin gözüne daha iyi geldiğini göreceksin.
SAYFA 518: Hepimiz sevilmeyi istiyoruz.




İlk olarak izlediğim film ARAF


İkinci izlediğim film ise BAHSE VARMISIN


Üçüncü film ise BÜYÜK SIR






Bu arada MARTIYAYINEVİNİN instagramında gördüm, müjdemi isterim, DEBBİE MACOMBER Hayranları serinin yeni kitabı 11 Şubatta piyasada imiş ismi ve görüntüsü için TIK TIK nasıl sevindiniz mi?



Bu arada benimde 1 yılım doluyor bu ay, bloğun doğum günü var yani. Acaba bende hediye versem mi diye düşünüyorum ne dersiniz bu konuda????????


Hepinize sağlıklı ve güzel bir hafta diliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder