OKUDUKLARIM -132- KIŞ MASALI / ESRA BARIN

02 Mart 2016


Okuduğum güzel bir kitap daha.
Anne babasını trafik kazasında kaybeden Sinemis ve ablası yeni bir hayata başlamak için Kayseri'den İstanbul'a gelirler. Ali ile Sinemis aşkının ilk kitabını okumak istiyorsanız mutlaka okuyun. Bir çerkes aşkını konu edinmiş.

Yeni bir hayat, yeni bir şehir, yeni bir okul ve Sinemis...
Kalbi kırılırken ayağı aşka takılacak.
Aşk diye çıktığı yolda elinde kalan ne olacak...
Sonunda dilediği hayatı mı yaşayacak, yoksa acılarıyla
bir başına mı kalacak...



4 yorum:

  1. Daha önce hiç duymamıştım bu kitabı. İsmi ve kapağı ilgimi çekti ama en kısa zaman da okucam :) yazın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basit anlatımlı bir kitap. Alinin yaşadığı sorunlar ve bu sorunlara ragmen onu terk etmeden aşkının peşinden giden bir çerkes kızı.
      Umarım beğenirsin..
      Sevgiler,

      Sil
  2. Güzel bir kitap anlaşılan, ismini duymuştum. Okunmaya değer görünüyor. Farklı kitaplar okumak istiyorum ben de. Kitaplığım; kısını inceledim de okuduğunuz kitapların bir kısmı tür olarak benim de tercih ettiğim, ve okumayı istediklerimden. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Kitabıma yer ayırdığınız ve güzel cümlelerle anlattığınız için gönülden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil