YALNIZLIK, TİRYAKİSİNDEN BAŞKASINA YARAMAZ

12 Nisan 2018


İşte baharı ve yazı sevmemin en güzel tarafı bunlar, her yer rengarenk çiçek oluyor. Bahçeyi yavaş yavaş düzene sokuyoruz. Diğer taraftan bahar temizliği yapıyoruz. Sobalar kalktı, yerine temizlik işi geldi. Tüller, perdeler vs yıkanıp yerine takılıyor.  Bu gün camları sildim, yarın sabah kapıları sileceğim. Bu arada yürüyüş yapıyoruz. Günde 1:30 dakika yürüyoruz. 10.000 veya 11.000 adım atıyoruz. Altıgen hırkamı hala örmeye devam ediyorum.



Yürüyüşte çektiğim bir resim...


Okuduğum kitap.....



3 yorum:

  1. Bahar geldi temizlik başladı 😊kolay gelsin canım benim 😊karikatür de bayıldım çok güzeldi 😊😁sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ha haa watsons çokoş, tatlı daaaa, başlık ise tam bana göreee, bayılırım yalnızlığaa :)

    YanıtlaSil
  3. Tam yürüyüş havaları bu havalar.Değerlendirmek lazım.

    YanıtlaSil