KALBİMİZ EN ÇOK İNCİNEN YANIMIZ

24 Ağustos 2018


Herkese bayramın son gününden merhaba.
Bayram nasıl geçti derseniz eğer, eski bayramlar yok. Zevki tadı da yok. Bir kaç gelen giden, kahvesi,şekeri, tatlısı...
1. gün pamukova'dan amcamın oğlu ve eşi geldi. Bir gece kaldılar ertesi gün erikli, Saros körfezine gittiler. Fazla bir gelen giden olmayınca ağbimd e İğneada' ya gitti 2 gün orada kaldı döndü.
Bugün bende çarşıya ineceğim kısmetse.


Hidden/ craith isimli 8 bölümlük bir dizi izledim.
Konusu şiddet içerikli bayan kaçırma yıllarca hapsetme ve öldürme tutkusuna sahip bir katilin ele geçirilmesini izledim.



OFLU HOCA TRAKYA'DA Filmini izledim. Benim yaşadığım şehirde çekildi. Filmin başında dinlenme tesislerinde kocasını şikayet eden bayan da en yakın arkadaşlarımdan biri Zehra da rol aldı bu filmde.


Bahçeden bir minnak...



10 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle iyi bayramlar :)
    19 yaşında olmama rağmen ben çocukken bile bayramlar güzeldi. Son yıllarda bayramın da tadı tuzu kalmadı..
    Her neyse, hayırlısı neyse o olsun diyelim :)
    Sevgilerle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çocukluğum 80 li yıllara dayanıyor, o zamanlar aile ilişkileri de komşuluk ilişkileride farklı idi. Şu an merhaba bile esirgeniyor insandan.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Herkes tatile gidince en çok İstanbul bayram etti bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Handan. Gezmek için bile İSTANBUL'u bayramları seçmek lazım galiba..

      Sil
  3. Ay ne kadar sevimliymiş o minnak :)Bizim ailenin hepsi Ankara'daydı.Yoğun geçti baya bayram...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeterki aile olsun bayram yoğunluğu, tatlı bir şeye gerek yok...

      Sil
  4. diziyi not aldım konu güzelmiş :) güzelmiş ki bayramıın :) bayramda evdeydim, dört beş dizi başladım bitirdim işteeğğ :) iğneada hımm görmeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğeada longoz ormanları ve dupnisa mağarası ile ünlü kesinlikle tavsiye ederim. Gelirseniz eğer Kıyıköyü de gezmeyi unutmayın.

      Sil
  5. Ahahaaaa gece gece fena güldüm kendime hani amcamın oğlu ve eşi geldi demişsin ya alttaki fotoyu onlar sandım :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bizimkilerde karizmatik ama o şekil poz veremezler:)))))))))))))

      Sil