OKUDUM 26 KIRIK KALPLER

30 Ağustos 2018




Roman, yoluna çıkan herkesi kül eden yakıcı bir aşk etrafında dönüyor: gizemli, uçuk mavi gözlere sahip, adını, kan kırmızısı özsuyu şifalı olduğu kadar aynı zamanda zehirli de olan bir çiçekten alan Kan Otu Dağı’nda büyüyen yabani genç kız Myra Lamb; Myra’yı ateşli bir şekilde koruyan ve ona insanları olduğu kadar hayvanları da aynı ölçüde büyüleyen “dokunuş”u geçiren anneannesi Byrdie Lamb; Myra’yı arzulayan ama kaderinde ona sahip olmak bulunmayan komşu çocuğu Doug; Myra’nın terk etmeye zorlandığı ve annelerinin derin sevgisini asla unutmayan ikizler ve Myra’yı evcilleştirmeye çalışırken dehşet verici, vahşi bir felaketle karşılaşan John Odom. Muhteşem güzellikte fakat aynı zamanda acımasız bir kırsalın arka planda yer aldığı hikâyede karanlık ve sürükleyici bir giz perdesi kalkarken tüm bu yaşamlar bir araya geliyor ama sadece yeni ayrılıkları doğurmak için.

Kitap ilk başlarda çok karışık geldi fakat ortasından sonra okunur duruma geldi.

Kan bağı benim için çok önemli.
*****
Aile var olan en önemli şey.
*****
Dilediğin şeye dikkat et.
*****
Bir kadının yapabilecekleri şaşırtır.
*****
Herkesin bir seçimi vardır.
*****
Birinin doğası ile savaşamazsınız.
*****
Özel şeylerinize karşı daha fazla ihtimam gösterirsiniz.
*****
Duyarlılığı olan insanlar birbirini çeker.
*****
Tanrı'ya dürüst davranmazsak kendimize kötü şeyler çekeriz.

5 yorum:

  1. Bazı kitaplar karışık başlayıp sonra açılıyorlar işte :))

    YanıtlaSil
  2. valla böyle aşklar okunur tabiii. :) senin hidden adlı diziyi izledim saol yaa çok sevdim şimdi yazdım blogdaaa :)

    YanıtlaSil