GÖLGEDE KALIRSAN GÖLGEN OLMAZ

06 Aralık 2019


5 ARALIK Dünya Türk Kahvesi Gününü kutladık. Aynı gün;


Dünya üzerinde gördüğümüz herşey kadının eseridir der Mustafa Kemal Atatürk.Aynı yıl 5 Aralık 1934’te Türk Kadına Seçme ve Seçilme Hakkı veren Atatürk ‘ümü saygıyla anıyorum...
Minnettarız Atam❤️


Aşırı soğuklar başlamadan açan güllerimiz...
Bu hafta yağmurlu ve serin idi. Yağmur durduğu müdddetçe evin alışverişini ve ana sağlık işlerini hallettim. Çevrede yüksek yerlerde kar vardı ama buralarda yoktu. Ağbimin damlaları günde 3 e düştüğü için çarşı işlerinde biraz daha rahattım. Koştur koştur yapmadım en azından. Perşembe günü siyez buğdaylı undan ekmeğini alırken bile yürüyerek gittim, diğer zamanlarda şehir için servislerini kullanıyordum.


Bu güzelliği de kendim doktoruma çıktığım zaman hastane önünde çektim. Sırnaşık bir şeydi. İlaçlarımı almak için eczaneye gidene kadar peşimden geldi.


Yeni okumaya başladığım kitabım....




21 yorum:

  1. Ben de kendimi terar getirtmek istemiyorum. Uğraşamam tekrardan.. büyü, ergen ol, üzül, kırıl... offf çoğu bitti şükür.

    YanıtlaSil
  2. Dünyaya tekrar gelseydik yine Handan olmak isterdim ama bu sefer daha cesur ve daha enerjik oliim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu saatten itibaren umarım daha cesur daha enerjik olursun. 2020 sana bu özellikleri getirsin.

      Sil
  3. fotiler ne güzeel karikatür komiklii :) atatürk eveet. toptaş bi tane okudum daha iyi yazar ama henüz alışamadım okurum yineğğ :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu zevkle takip ediyorum.Vakit ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloguma sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Karikatür çok hoş.Kırmızı gül en sevdiğim. Hasan Ali Toptaş bildiğim ama okumadığım yazarlardan.

    YanıtlaSil
  6. 5 aralıkta bir de mühendisler günü vardı ilaveten. Aynı günde birçok özel gün olabiliyor bazen. Kedinin tüyleri güzelmiş.

    YanıtlaSil
  7. Türk kahvesinin günü olduğunu senden duydum ilke kez ve bir kahvesever olarak çok beğendim :)
    Nicedir uğrayamadım sana güzel ablam beni bağışla,abinin ve annenin iyi olduğunu ümit ediyorum sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Sevgiciğim ben de nicedir sana uğrayamadım. Rahatsızlığımız vardı çok şükür geçecek inşallah. Sevgiler güzelim.

      Sil
  8. Bilseydim 5 Aralık'ta Türk Kahvesi içerdim :) Acaba çayın da bir günü var mı? Bu arada 5 Aralık aynı zamanda Dünya Gönüllülük Günü. Bir tane aldım, bir tane verdim :) Tabii bu günden haberin olmadığını varsayıyorum, eğer biliyorduysan hâlâ borcum var demektir :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya gönüllük gününü bilmiyordum öğrendim sağol. Sevgiler

      Sil
  9. Dünya Mühendisler Günü olduğunu 26 yıldır ilk kez bu sene duydum, yeni mi ilan ettiler acaba, ne tuhaf... Gıcık oluyorum her şeyin bir günü olmasına zira değişen bi _ok olmuyor ki zaten, ne alaka gün kutlayacağım modundayım ;)) Kedi nasssılll güzel, ne güzel fotoğraflamışsın Özlemciğim. Abine ve annene şifa, sana kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişte olsa dünya mühendisler günün kutlu olsun Ececiğim.Bazı kediler için yaradana şükür diyorum.Sevgiler,

      Sil
  10. Sırnaşıkmış ama çoook tatlıymış kedicik, belliki sevilmeye alışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçemin kedisi sırnaşıklığı oradan geliyor:)))

      Sil