YENİ YIL DEĞERLENDİRMESİ

31 Aralık 2019


Hepinizin yeni yılı kutlu olsun. Sağlık,huzur, mutluluk, neşe sizinle olsun.

Genel olarak iyi bir yıl geçirdim, taki ağbimin rahatsızlığına kadar. O da umarım 7 sinde veya 8 indeki ameliyat ile son bulur.
Toplamda 45 kitap okudum. 16 da dergi okudum. Toplamda 15.256 sayfa okumuşum.
56 film izledim ne yazık ki fazla izleyemedim.
Bol bol yürüyüş yaptım toplamda 10 kilo verdim. Gerisi de gelecek inşallah.

Yeni yılın bize sağlık getirmesini diliyorum.

HAPPY NEW YEAR



13 yorum:

  1. Önce sağlık oldu mu en büyük devlet en büyük zenginlik bizimdir.
    Mutlu bir yıl dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaya cihanda bir nefes sıhhat gibi.... mutlu yıllar

      Sil
  2. Geçmiş olsun abinizin durumunu önceki yazılarınızdan zaten biliyorum.İnşallah tez zamanda sağlığına kavuşur.Bu senenizin daha güzel geçmesi dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. eveet öncelikle abine şifalaar :)

    YanıtlaSil
  4. Sağlık başta, harika bir yıl diliyorum sana Özlemciğim <3

    YanıtlaSil
  5. çok sağolun sizinde yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  6. Abinin rahatsızlığı dışında gayet güzel bir yıl olmuş, çok daha iyileri olsun inşallah :)

    YanıtlaSil