İYİ ŞEYLERE İNANMAK İSTİYORUM

31 Aralık 2019


Kimin gönlünde ne varsa bu yıl gerçekleşsin diyorum.
Biz pazartesi günü ağbim ile birlikte hastanede idik. Malum ayın 8 inde bir ikinci operasyon geçireceğiz. Kendisinin kalbinde stent olduğu için kan sulandırıcı kullanıyor. Göz operasyonundan bir hafta önce bunu kesmesi gerekiyor. Bunun içinde doktor onayı lazımdı kardiyologa çıktık onay aldık ondan. Hazır gitmişken ilaç raporları da bitiyordu onları da tazeledik. 
Bir rüzgar bir yağmur bir soğuktu o gün anlatamam size.


Bunlar şanslı kedicikler barınacak yerleri var. Yol üstündeki bakkal kolilerden 3 tane kulübe hazırlamış bunlara.
Hastane işinden sonra koştur koştur pazara gittim, hemen alel acele alışveriş yaptım, eve geldim.
whatsap a baktığımda doktordan beklediğim bir evrak vardı o gelmiş. Onun çıktısını almak için tekrar çarşıya indim evde yazıcım yok çünkü. Eczaneden ilaçları aldım arkadaşa uğradım oradan yazıcıdan çıktıyı aldım. Koştur koştur zabıta müdürlüğüne gittim.
Evrağı teslim ettim. 


Son haftaya sığdırabildiğim okuduğum dergiler bunlar. Okuduklarımdan adı altında bu dergilerden paylaşım yaptım sizlere.


Yılbaşını kutlayacak mısın derseniz bizde yılbaşı 2015 31 aralığından bu yana kutlanmıyor. O tarihte ben babamı yitirdim çünkü. O sene bu sene kutlama yok bizde. Bu sene okumada yapamayacağız ağbim rahatsız. Onun yerine sıkıntıda olan bir arkadaşım vardı ona maddi yardımda bulundum babamın ruhuna, umarım Allah katında kabul olur.


10 yorum:

  1. Babacığın nur içinde yatsın.

    Sağlıklı,huzurlu ve mutlu nice güzel yıllara. Sevdiklerinle birlikte.

    YanıtlaSil
  2. Ben de kaybettiğim zaman uzun yıllar hiç bayram kutlamadım hiç yılbaşı kutlamadım uzun yıllar doğum günü de kutlamadım. Sonra çok uzun zamanlar sonra kutlamaya başladım, onun yerine de kutladım. Anlıyorum ki seni. Rahmet dilerim baban için. Huzur mutluluk güzel günler dilerim senin için ve abin ve sevdiğiniz diğer herkes için de.

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin babaya. Sağlıkla huzurla nice yıllara hülya

    YanıtlaSil
  4. ay ya baban ne babacan yaaa. hadi abine az kaldııı hayırlısııı kurtulsun artııık.

    YanıtlaSil
  5. Önce sağlık diliyorum sana ve ailene, sonrası oluyor bir şekilde :)
    Bakkal ne güzel düşünmüş, ben de bahçeye yapayım böyle birşey.
    Allah rahmet eylesin babanı, yardımın kabul olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık dileğin için amin diyorum arkadaşım. Babam için rahmet dileğin için sağol.

      Sil