HAYAT HATIRADIR, UNUTURSAN ÖLÜRSÜN.

19 Aralık 2019


Herkese merhabalar, kahvem her zamanki gibi şekil:)))
Pastahanede içildi efendim. Dışarı alışverişe çıkmıştım uğrayıverdim şöyle bir pastahaneye.


Bu da karşılıklı günaydınlaştığımız bir pati efendim. 
Bu hafta salı günü İstanbulda doktorda idik. Ufak bir operasyon kararı aldı doktorumuz. Ayın 8 inde Şişli memorialde ameliyattayız yine.
İlk oprerasyondan sonra gözümüz açılmadı. Sis bulutu içinde görüyorum ve netleştiremiyorum diyor ağbim. Ameliyattan önceki kanamadan kalan bir tortu var, damlalar ile dağıtılması beklendi ama olmadı. Şimdi gözü yıkayacak ve görme noktasında temizlik yapacak doktorumuz. 
Biz 7 sinde İstanbuldayız Maltepede teyzemin kızında kalacağız bir kaç gece.


Bugün sabahtan alışverişe gittim. Geldim ağbim evden bahçeye çıkmak istedi hava güzeldi onu çıkardık gezdirdik biraz da oturdu bahçede. Şimdi karnabahar yemeği koydum ocağa o da aradan çıktı.
Hem annem hem ağbim yatıyorlar, güzellik uykusuna yattılar.


Ne zamandır aklımda idi yemesem olmaz, cheesecake.....
Kaçamak yaptık sonucuna katlanacağız artık.


Yılın son kitabıda bu oluyor bende.






26 yorum:

  1. Haydi bu sefer geçti geçti.

    Ayy, Metos'a söyliim de bi çiyzkeyk yapsın, ben yine kilo alma moduna girdim sanırım :/

    YanıtlaSil
  2. Acil şifalar dilerim. Başka bir kitap daha ilave edebileceksiniz gibi 2019 listenize.

    YanıtlaSil
  3. hadi geçmiş olsun artık bu ameliyat son olsun bitsin bu iş :)

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun Allah dan acil şifalar diliyorum bu sefer düzelsin. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Arada bir tatlı kaçamağı gibisi yok (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun. Vücudun da bir isteği bu tatlı oluyor bazen.

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin inşallah🙏 ... Abinin de güzel haberlerini alırız inşallah.... tatlı sevil ama 😊 afiyet olsun canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun. Afiyet bal şeker olsun tatlı kaçamağı :)

    YanıtlaSil
  8. Ağbinizin güzellik uykusuna yatması çok hoş. Bu arada geçmiş olsun. Söylemeden geçemeyeceğim bloğunuzun tasarımı çok tatliş :)

    YanıtlaSil
  9. Sağlıkla olsun inşallah.. güzellikler diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun.Kaçamaklar hayata renk katar, iyi yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlışlıkla silindi özür. dilekleriniz için amin diyorum.

      Sil
  12. Geçmiş olsun, bitmiş olsun inşallah, güzel haberlerini bekliyoruz Özlemciğim...

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun, temizlensin bulanıklık inşallah :)

    YanıtlaSil