OKUDUM -22- BİR YUMAK MUTLULUK / DEBBIE MACOMBER

29 Ocak 2013






Bu seri çok hızlı gidiyor 3 günde bir kitap bitirdim. 2. 3 günde de serinin 2. kitabı bitti. Çekti bu seri beni:)))






Kitapta beni üzen tek taraf Martı yayınevinin baskı hatası olarak 16 sayfanın arada böyle boş çıkması oldu:(((






Altını çizdiğim güzel bir satır.




SAYFA 66: Babamın ölümü mutluluğa giden yolu kendi başına bulmam ve hayatın zorluklarını kabullenmem gerektiğini bana gösterdi.
SAYFA 78: Aşk bitmezdi.
SAYFA 103 : Yeteneklerini kullan da sürekli bana muhtaç kalma.
SAYFA 121: Gerçekleri duymak bazen acıdır.
SAYFA 126: Haydan gelen huya giderdi.
SAYFA 190: Acısını dindirmek için bir bağımlılık edinmiş, kendini yemek yemeye vermişti.
SAYFA 196: Mutluluğun aniden yok olabildiğini öğrenmiştim.
SAYFA 279: Ablamla aramdaki ilişki, para için tehlikeye atılamayacak kadar değerliydi.
SAYFA 353: Kumar, alkolden ve uyuşturucudan hiçbir farkı olmayan bir hastalık. Hiçbir şey evliliğe veya aileye onun kadar zarar veremez.
SAYFA 445: Bana göre iyilik, insandan insana sürekli aktarılması gereken bir şey.



2 yorum:

  1. Özlemciğim benim de severek okuduğum seri, sayfaların boş çıkmasına çok şaşırdım :(...
    Bu serinin sonuncu kitabının da ben okuyorum şuan... çok keyifliyfi hepsi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sonuncyu kitaba haftaya başlayacağım
      sevgiler

      Sil