HALA SENİ ANIYORUZ, HALA SENİ ÖZLÜYORUZ, BİZ HİÇ YAŞAMADIK SANKİ HALA SANA YANIYORUZ

10 Kasım 2015


Bahçemdeki kasımpatılar eşliğinde, sabah ki kutlama mesajım.

''Ben, miras olarak hiç bir ayet, hiçbir doğma, hiçbir donmuş ve kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevî mirasım ilim ve akıldır.'' 

Mustafa Kemal ATATÜRK


Son zamanlarda kitapları bitiremiyorum... Elimde karpal tünel sendromu oluştu, babamı yataktan kaldırmaktan. Doktor ameliyat diyor ama şu an olmam imkansız...


Bu karikatürü instagramda arkadaşıma gönderdim, üst katta benim eski şef oturuyor, çok dertli Emel arkadaşım:)) daha sonra altına yorum yapmış:))

Aşkolsun benim komşum çok ama çok saygılıdır çok ayıp çok ayıp @ozlemkaragoz39 

Başka bir arkadaşta şu yorumda bulunmuş:))

Aynen böyle bir komşum vardı ve halısını her seferinde aşağı atardım,ama o yine yapardı,bir gün Nasıl dellendiysem artık püsküllerini kestim,aynen kakül gibi,bir daha silkele bir daha yaparım dedim,bir daha yapmadı,ara ara karşılaşırım da cinim kalkar inan özlemcim..

Allah böyle komşulardan korusun herkesi..


Sabah çiğ düşmüştü yapraklara...



Satışını yaptığımız kurulama bezlerinden kedili bir model...


10 AMAZON kitabının başlangıcı. Göğüs kanserine yakalanan bayanların mücadelesi anlatılmış kitapta, geliri kanser vakfına bağışlanıyor ..




Kendime yeni siyah bir mont aldım, üstüne fular tarzı baktüs örüyorum..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder