OKUDUM 45 - MİLENAYA MEKTUPLAR

29 Kasım 2018


Geçmişte hayatımızda önemli yer tutan mektuplara, aşkın satır satır yazılması ile ortaya çıkan güzel bir kitap.

Franz Kafka’nın hayatının en büyük aşkı Milena’ya yazdığı ve bir anlamda aşkının şiire dökülmüş hali sayılan mektuplar günümüzde de aşkı en haliyle insanlığa sunmaya devam ediyor.

Bu mektuplar, aşk cümleleri olduğu kadar aynı zamanda Kafka’nın hayata tutunma çabasıdır. Mektuplardaki edebi derinlik, okundukça insanın içine işler.

’’Ben bütün zamanımı ve bütün zamanımdan bin kat daha fazlasını ve daha da ötesi, dünya üzerinde var olan bütün zamanları sadece senin için kullanmak istiyorum. Seni düşünmek, seninle nefes almak için...’’

2 yorum:

  1. kafkayı da bu kitabı da çok severiim. ya kafka genelde böyle mektuplarla yaşamış aşkı yaaa kıyamazlar onağğğ :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kitabı bitirememiştim tekrar okumayı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil