EN ÇOK HAYALİNİ KURDUĞUN ŞEY ASLA GERÇEK OLMAZ

17 Mayıs 2019


Evet benim kapı gülü ile hepinize merhaba. Kapı üstüne sarılacağı yerde asmaya sarıldı onunla birlikte yol aldı bu gül. Mahallede elektrik tellerini yer altına alıyorlar. Caddenin sol tarafı barış mahallesi o tarafı kazdılar. Bizim kaldırım tarafı henüz daha kazılmadı çünkü biz başka mahalleyiz:)))))


Bir kaç gün yağmur yağdı, fide ekimleri yine aksadı. Son olarak fasulye ve kırmızı domates fidesi ekeceğiz. Asma yapraklarını toplamaya ve basmaya başladık. 
Bu gün annemin ilaçlarını almak için ana sağlığa gittim kaldırıma köylü sergi açmış, tazecik bakla toplamış bende hemen aldım. Akşama bir güzel yemeğini yapacağım. Kilo verme işlemim ağır aksak gidiyor... en son 15 günde 3.700 gr verdim. Metabolizmanın hızlanması lazım yürüyüşte yapıyorum ama zoraki gidiyor kilolar. Önümde çok yol var, diyetisyenimin dediği gibi acele etmek yok.


Şakayık larda açtı. 
Ağbim bir kaç günlüğüne buraya geldi....
İnstagramdaki beğeni ve yorum olayım düzeldi. Bloğumun adresi vardı orada, o adresi kaldırdım şikayet konusu olan bloğummuş. Şimdi beğeni ve yorum yapabiliyorum.


TEMİZ DÜNYAM

Tüm hayatlarını bağladıkları evleri, şehir eşkıyaları tarafından gasp edilmek istenen üç kadının destansı mücadelesine tanıklık ediyoruz. Erkeklerden oluşan çete, üç kadının yaşadığı evi kolay lokma olarak görüyor ve onlardan evlerini almaya çalışıyorlar. Karşılarındaki kadınların çetin ceviz çıkması sonucu başlayan olaylara değinen bir film.


NANCY

Nancy, genç bir bayandır. Tuhaf ve içine kapanık bir kişiliğe sahiptir. Sosyal medya bağımlısı ve kedisi Paul'a düşkün bir kişidir. Annesi ile yaşayan bir genç kız, annesini hastalıktan kaybettikten sonra daha da tuhaf bir karaktere sahip olur. Televizyonda denk geldiği bir haberde, 30 yıl önce kaybolmuş bir çiftin kız çocuğunun kayıp haberiyle karşılaşır. Polisler, küçüklük resminden yola çıkarak 35 yaşında nasıl görünebileceğini gösteren bir robot isim ile yayınlanır. Nancy ise bu kızı kendine benzetir ve bunu fırsat bilerek o çiftin kızı olduğunu iddia ederek evlerine giderek tanışır.


William ve kızı Gloria şehir dışındaki bir çiftliği işletmekte ve baba ile kızı sessiz bir hayat sürmektedir. Ancak William sadece bir çiftçi değil, şehirdeki çeteler için cesetleri ortadan kaldıran biridir ve bu yüzden de Şeker Kasabı adını almıştır. William ve Gloria için birinin cesetleri getirip yok edilmesini istemeleri ve William'ın cesetleri yok etmek için parçalara ayırıp yakması onlar için sıradan bir gündür. Fakat kapıları yeniden ansızın çalınıp da yeni cesetler getirildiğinde ve William hiç vakit kaybetmeden cesetleri yok etmeye başladığında, William'ın başına daha önce gelmeyen bir şey gelir ve cesetlerden bir tanesi tam olarak ölmemiştir ve tam da William onu parçalayacak iken ceset yeniden canlanıverir. Şimdi ise William bir seçim yapmak zorundadır, ya bu canlanan cesedi sanki hiç canlanmamış gibi öldürecek ya da hem kendinin hem de kızının başını belaya sokmayacak başka bir yol bulmak zorunda kalacaktır!

Filmlerini izledim.

Güzel bir hafta sonu diliyorum.

23 yorum:

  1. muhteşem çiçekler ama şu sondaki filmin afişi bile beni benden aldı. film tavsiyelerinizi çok seviyorum, spoiler hiç vermiyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Güllere bayıldım. Kapıya ne kadar da yakışmış. Son filmi ise merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. gül harika filmleri not aldım kilo vermek tam bir sabır işi özellikle metabolizması bir yaştan sonra çok yavaşlayan zavallıcık biz kadınlar için...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet metabolizmayı hızlandırmak için bol bol yürüyorum.

      Sil
  4. fotiler nefis yaa :) bak doktor tavsiyesi, haftada 5 kilo vermek içiiin, her akşam uykudan iki dakika önce, yağsız yoğurt içine yarım maden suyu, bir çey kaşığı kırmızı pul biber, yarım çay kaşığı zerdeçal :)

    YanıtlaSil
  5. Gülleriniz bilgisayar ekranından sıçrayıp çıkacakmış kadar doğal görünüyorlar. Kilo verme serüveninizde başarılar dilerim. Vejeteryanliğe geçiş yapan tüm tanıdıklarım rahatlıkla kilo verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende vejeteryanlığa geçiş yapacağım o zaman:))

      Sil
  6. Kayseri'de 4 katlı bir apartmanda oturmuştum. İki katının elektriği başka yerden geliyordu, diğer iki katının başka yerden... bizde elektrik gidince diğerleri ışıl ışıl oturuyorlardı evlerinde... :) ay ama o güller, o kapı... bayıldım... asma ile birbirlerini çok sevmişler demek ki.. :) kilo verme serüveninde başarılar, kolaylıklar diliyorum... yavaş yavaş da olsa olacak sanki... zaten yavaşı daha makbul değil mi?

    YanıtlaSil
  7. çiçekler gibi açsın ruhunuz :) filmleri de izleyeceğimm

    YanıtlaSil
  8. Bizim sokağın da karşı tarafı Kadıköy bizim taraf Üsküdar :D

    Güller harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bizim de karşı taraf barış bizim taraf güneş mah.

      Sil
  9. Filmleri çok güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  10. Güller harika. Bu çiçeğin Şakayık olduğunu öğrenmiş oldum, ne çok beğenirim ben bunu :)
    2 haftadır ben de yürümeye başladım ama kilo olarak tık yok :)) ama ağrılarım azaldı, hareket iyi geldi. Siz de ağır adımlarlada olsa sonuca ulaşırsınız umarım :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Çiçeklerinizi çok seviyorum sayenizde çoğunun ismini öğrendim :) Filmleri de not aldım üçünün de konusu çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil