ÖZGÜRLÜĞÜN HER ZAMAN BİR BEDELİ VAR....

05 Mayıs 2019


Yürüyüşümde rastladığım bir mor salkım bahçeli ev idi burası.
Gerçi geçmişler ama içlerinde en tazesi buydu mor salkımın.


Ot dergisinden...


Nisan ayı okumalarım


Her ne kadar diyetisyenim yasaklasa da uzak duramadığım kahvem ....


Anneme hediye aldığım bir çiçek... Bu pazartesi pazarından da bakacağım 3-5 bir şey....


Bu da karamel, parkımın köpeği. Barınaktan aldılar parkta bakıyorlardı bebekliğinden bu yana. Bir gün ortadan kayboldu, uzun süre yoktu herhalde gezerken biri alıp bağladı. Uzan süre sonra tekrar parka döndü güzel kızım...






8 yorum:

  1. Ne güzel bir çiçek bende anneme güzel bir çiçek almak istiyorum bakımı kolay olan tavsiyenizi bekliyorum :):)

    YanıtlaSil
  2. Sardunyalı evler hep çok güzel gözükmüştür gözüme :)

    YanıtlaSil
  3. Mor salkımlar şu ara heryerde salınıyor, hayranlıkla seyre dalıyorum ben de :) Kitapları ben de inceleyeceğim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. çiçekleeer kuşlar bebekleer en sevdikleriim :) kedicik de cicii :) o alıntı, beklemek ve oyalanmak çok çok iyi. şeyi andırıyor. the secret kitabınıı :)

    YanıtlaSil
  5. the secret okumadım okuyacağım kısmetse

    YanıtlaSil