Her zamanki gibi dopdolu bir paylaşım. Küçük puntolu harflerle yazılmış yazılar gözleri zorluyor. Ben de kalemi ve el yazısını klavyeye tercih ediyorum. Merdiven çıkmak egzersiz elbette ama dizleri çok zorluyor. İniş daha da zor. İyi bir kahvaltı günün en önemli öğünü. Lor ve çökeleği tercih ediyoruz. Sağlıkla, mutlulukla.
"Yapamam" kelimesi bence de hayatımızdan çıkmalı. Zaman zaman ağzımızdan çıkıveriyor :))) Yine de sonuna kadar çabalamalıyız
YanıtlaSilKısmet demek lazım...
SilHer zamanki gibi dopdolu bir paylaşım. Küçük puntolu harflerle yazılmış yazılar gözleri zorluyor. Ben de kalemi ve el yazısını klavyeye tercih ediyorum.
YanıtlaSilMerdiven çıkmak egzersiz elbette ama dizleri çok zorluyor. İniş daha da zor.
İyi bir kahvaltı günün en önemli öğünü. Lor ve çökeleği tercih ediyoruz.
Sağlıkla, mutlulukla.
Merhaba, gazete küpürünü yazıya dökmek biraz zaman işi olunca bu şekil yapıyorum.
Silİyi günler,