ALTINI ÇİZDİKLERİM 2026/3

02 Haziran 2026

 





































4 yorum:

  1. "Yapamam" kelimesi bence de hayatımızdan çıkmalı. Zaman zaman ağzımızdan çıkıveriyor :))) Yine de sonuna kadar çabalamalıyız

    YanıtlaSil
  2. Her zamanki gibi dopdolu bir paylaşım. Küçük puntolu harflerle yazılmış yazılar gözleri zorluyor. Ben de kalemi ve el yazısını klavyeye tercih ediyorum.
    Merdiven çıkmak egzersiz elbette ama dizleri çok zorluyor. İniş daha da zor.
    İyi bir kahvaltı günün en önemli öğünü. Lor ve çökeleği tercih ediyoruz.
    Sağlıkla, mutlulukla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, gazete küpürünü yazıya dökmek biraz zaman işi olunca bu şekil yapıyorum.
      İyi günler,

      Sil