BAZEN SEVGİ ZAMANLA AÇAN UTANGAÇ BİR ÇİÇEKTİR.

13 Kasım 2019


Kasım ayının ortasında hala bu güzel havalar şaşırtıyor beni. Ben hala terlikle geziyorum dışarlarda:))) daha ayaklarım üşümedi benim anlayacağınız. Çamaşırlar asar asmaz kuruyor hala...
Bahçede temizlik yaptık. Ceviz ağacının bahçenin büyük bölümünü kapattığı dallları elektrikli testere ile kesildi. Dallar kesildikten sonra bir daha parçalandı ve arka komşuya verildi dallar, malum artık doğalgaz kullanacağımız için  onlara ihtiyacımız yoktu.
Bahçe bir açıldı ki sormayın iyi de oldu böyle...
Ufak bir alan kazıldı, ıspanak ekildi biraz da ufak soğanlar ekildi yeşil  soğan olsunlar diye.
Haftada 2 defa şehrin diğer ucundaki fırına gidiyorum, ağbim siyez unlu ekmek yiyor. Bir tek orası çıkarıyor bu ekmeği de haftada 2 gün pazartesi ve perşembe.


Ahmet ümitin yeni kitabını okuyorum. 3 kısa cinayet davasını anlatıyor. Başkomiser Nevzat yine başrolde... Sinan Akyüzün yeni kitabını da merakla bekliyorum....
Bu gün buranın pazarı hem ağbime ekmek aldım hem de anneme pazaryerinden gözleme aldım.  Eve geldim ana sağlığa gittim bitmiş ilaçları yazdırdım , eczaneden ilaçları aldım gelir iken de pastanede oturup bir kahve içtim.


Cuma günü tekrar İstanbulda doktor kontrolündeyiz. Hayırlısı ile gidip gelelim inşallah.





16 yorum:

  1. Kolay gelsin Özlem. Otobüsle gidin bence bu sefer de rahat ediver ;)

    YanıtlaSil
  2. Siyez unu, gerçi düşünmüşsündür mutlaka ama internetten alsan evde yapsan diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç uğraşamam:))) bunca işin arasında fırındaki daha cazip geldi bana

      Sil
  3. Ben de Ahmet Ümit'in Bab-ı Esrar'ını yeni bitirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumadığım bir kitap umarım okuyacak vaktim olur.

      Sil
  4. Ne güzel yazmışsınız; sade, yalın, rahat okunan. böylesi küçük etkinlikler bana da mutluluk verir. O arada bir küçük çay molası ne güzeldir.
    Ama konu başlığı daöylesine güzeldi ki, bağlantıyı kuramadığıma üzüldüm. Utangaç çiçek henüz açmamış mıydı?
    sevggiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlıklar ayrıdır bende pek yazı ile alakadar değildir.

      Sil
  5. Ne güzel bahçeli evinizin olması🤗 Çok tanımıyorum sizi ama küçük şirin kasabadan yazılmış bir yazı gibi geldi bana😊 Güzel günleriniz olsun.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şu an bahçeli bir eve sahibim ama sonra müteahhite verilecebilir.
      kasabamız pek ufak ta değil ama dediğiniz gibi şirindir.

      Sil
  6. Kolay gelsin kış ayları da bahar olsun..Moraller yerinde olsun

    YanıtlaSil
  7. ah ne güzel bahçe ne şans yaa. siyez ne kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzelleri senin olsun deep. siyez bir buğday çeşidi oluyor.

      Sil
  8. Ankara güneşli ve soğuk bir Kasım yaşatıyor bize. Terlik mi? Nerdeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara soğuktur bilirim burada soğuk olurdu ama mevsimler kaydı gitti birbirine karıştı....

      Sil