BAZI KALPLERE GİRİLMEDEN İÇİNİN BOŞ OLDUĞU ANLAŞILMIYOR.

17 Aralık 2017


Yağmurlu bir Trakya sabahından hepinize merhaba 


Benim günlerim yine aynı devam ediyor, dün sinemaya gideyim dedim vazgeçtim. Parkımda oturdum çay kahve eşliğinde bir kaç sayfa dergimden okudum. Ağbim evde idi canı ızgara istemiş akşam yemeğine ızgara yaptık, yanında da güzel bir salata vardı. 



Bu aralar annem biraz rahatsız vertigosu var, başı dönüyor kısmetse bu hafta serum taktırıp tadavi ettireceğim.

Tok evin aç kedileri beslendiler, 

birde elimde biraz bulgur vardı kuşlar için de onları kullanacağım, umarım gelirler.

Rahmetli babam kumruları beslerdı kapı önünde, onun bu olayını unutmuşum...





Birkaç gündür resim çekmediğim için resimler TBT dir.



2 yorum:

  1. Yazının başlığı çok derin ama çoğumuza/hepimize tanıdık. Böyle durumlar karşısında üzülsem de aman ben öyle olmayayım da varsın canım yansın derim, içim serinler.
    Annenize geçmiş olsun, vertigo rahatsızlığı giderek artıyor telefon, bilgisayar, internet derken beyinlerimiz yorgunluk sinyali veriyor galiba. Bu dalgaboylarında bulunmak da sigara gibi soluyan da pasif içici oluyor. Temiz hava ve yürüyüş iyi gelebilir. Selamlar..

    YanıtlaSil