İNSAN KORKTUĞU İÇİN KAÇIYOR.

04 Aralık 2017



Herkese hayırlı bir hafta diliyorum. Bu gün kuaför günümdü saçlarımı boyattım. Sabah yaşanan bir olaydan dolayı çarşıya yürüyerek gidemedim. Bonzai içenler sabah bir kız çocuğunu sıkıştırmışlar para istemişler annem görmüş. Kokoreççi var sabahleyin orada, ondan da istemişler. Ben korkudan dört attım minibüse bindim. Hatta laptopu tamire götürmem lazım, elimde götüremem dedim vazgeçtim.  Allah sonumuzu hayır eylesin. Kuaförden sonra arkadaşa bir emanet bırakmam lazım evine doğru yol aldım onun apartmanın yanında da bonzai içmiş biri sallanıp duruyordu yazık hiç kimse bir şey yapamıyor.

Arkadaşla birer kahve içtik...


Kütüphaneden aldığım 3 kitaptan birini bitirdim, akşam yazısını yazdım. Şu an okuduğum kitap yine kütüphaneden




Film izleyemedim.



2 yorum:

  1. çok korkunç bir şey gerçekten bonzai içen insanların kişiyi sıkıştırması. kafaları güzel bişe yapamazlar diyosun ama yine de korkuyosun işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen laptopu elime alıpta 3 sokak öteye götüremedim. Ağbimi bekledim, o götürdü.

      Sil