DAĞITALIM BU KARA DUMANI, GÜL ALIP SATMANIN TAMDIR ZAMANI

19 Aralık 2017


Trakya'ya kar an itibari ile giriş yapmıştır, geçen hafta 19 derecede olan hava birden soğudu -2 ye düştü.
Sabah erken kalkamadım, dolayısı ile yine kahvaltı yapamadım. Günlük ev işlerinden sonra, elime işimi aldım bildiğiniz gibi baza örtüsünü 2 sıra daha genişletiyorum.




okuduğum dergiden altını çizdiklerim.



UNUTULMAZ AŞK

Ünlü Alman yazar Max Zorn, kitabının tanıtımı için eşiyle birlikte gittiği New York’ta, Doğu Almanya’dan 20 yıl önce ABD’ye yerleşen eski sevgilisi Rebecca ile karşılaşır. Aşkları yeniden alevlenen çift, hafta sonunu birlikte geçirmek üzere Montauk kasabasına gider. Unutulmayan Aşk’ın senaryosunu Schlöndorff, Max Frisch’in bir kısa öyküsünden esinlenerek Brooklyn’in senaristi Colm Toibin ile birlikte yazdı. Alman sinemasının en önemli temsilcilerinden, adı Teneke Trampet ile anılan usta yönetmen Volker Schlöndorff, bu filmiyle Berlin’de Altın Ayı için yarıştı.


Gerçek bir hikayeden esinlenildiği söylenen filmde;
II. Dünya Savaşı’nın Macaristan’ı ve tarihi olayları arka plan alınarak; bir Yahudi gencin, akrabalarını ve dindaşlarını Nazilerden kurtarma çabaları anlatılmaktadır.

Filmlerini izledim..


Yarın işe kalkacak olanlara Allah kolaylık versin:)) ben o günleri atlattığım için çok mutluyum. Darısı sizlerin başına....


Ben kahve eşliğinde kitap okumaya devam edeyim. İyi geceler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder