OKUDUM 36 ISSIZ EV

22 Ekim 2018



Başarılı ve saygın bir ceza avukatı olan yan komşunuz ailecek tatile çıkmaya hazırlandıkları gün karısı ve oğluyla evlerinde ölü bulunuyor. Hayatınızı zehir edecek, uykularınızı kaçıracak bir paranoyaya teslim oluyorsunuz: Ya katil yanlış evi seçtiyse?
Jim Cutter’ın sıradan hayatı bir gün kapılarına gelen polisin verdiği haberle altüst olur. Hemen yanı başlarında işlenen ve görünürde hiçbir anlamı olmayan bu cinayetler, New York’un huzurlu ve sakin kasabasını bir anda sırlar yumağına çevirir ve herkes karanlık içgüdüleriyle hesaplaşmak zorunda kalır. Ancak ne Jim ne de karısı, tüm aile katledildiğinde oğullarının o evde olduğunu öğrenmeye hazırdırlar.

8 yorum:

  1. Okunacaklar listeme aldım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş konusu. Listeme ekleyeyim bunu da ben.

    YanıtlaSil
  3. heeeey okunur cinayet filaaan :)

    YanıtlaSil
  4. vaoww irkildim, ama şiddetle de okumak istiyorum. Bizim yan daire 10 yıldır boş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 yıldır boş olan ev tam ıssız eve uygun bir daire. yada daile 16 nolu kitaba uygun olabilir.

      Sil